פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ואבטחות שב.......... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני הפסח ניכנסתי לשקם אלקטריק לקנות LCD LG "42 סגרתי מחיר עם המוחרן אחריי שאמרתי לו מהן הצעות שקיבלתי דרך האינטרנט והדגשתי שההצעה שקיבלתי כוללת את הכל,אמר לי המוחרן אם אני התן לך את אותו מחיר תעדיף לקנות בחנות ולא באינטרנט,אמרתי בפרוש כן,לאחר שעשה את כל ההזמנה כולל לחייב את כרטיס האשראי ,נזכר להגיד לי שההובלה תעלה לי כסף,אמרתי לו שזה לא מה שסיכמנו,אמר לי זה לא נורא זה רק 120 ש"ח,אמרתי בסדר אני מוכן ליספוג כדי לקבל שרות מחנות,לאחר מיכן ניזכר שהמתנה שאני מקבל תעלה לי עוד 20ש"ח,גם על זה התפשרתי.ואז הגענו למועד ההספקה,אמר לי רק אחרי חג הפסח,אחרי שעשה כמה טלפונים כדי לבדוק עם אפשר לפניי,סוכם שאני הקבל את המכשיר אחרי הפסח.
אחריי הפסח לא שמעתי מימנו שום דבר התקשרתי לברר מה קורה עם המכשיר ונאמר לי שהמוחרן שמחר לי כבר לא עובד בחברה ושהוא הבטיח לאנשים דברים שאחברה לא יכולה לקיים ,אמרתי בסדר מתיי הקבל את המכשיר אמרו לי שבוע הבא. כמובן ששבוע עבר ושוב לא ייצרו איתי קשר ,אחרי סיחות מרובות ושבועה נוסף שעבר נאמר לי שאני הקבל את המכשיר רק אחרי יום העצמאות אמרתי לנציג שרות אם חיכיתי כל כך הרבה זמן אוליי יש לכם את הדגם המיתקדם יותר במלאי ותבוא לקראתי במחיר בגלל השרות הגרועה שקיבלתי עד הכשיו, אמר לי המועד יהיה זהה אבל אני אתן לך את המכשיר בתוספת של 750 ש"ח בילבד אמרתי מצויין עשינו עסק,אמר לי התקשרו אליך לקחת פרטים להזמנה מאוחר יותר,באמת כך קרה אך המחיר קפץ ל 1200 ש"ח אמרתי בשום אופן אובטח לי מחיר ואני רוצה לקבל אותו ואז שוב חזד המשפט אבטיחו לך משהו שלא נוכל לעמוד בו, אמרתי טוב בסדר אני לא רוצה שתפסידו כמה כן נאמר לי ע"י המנהל 870 ש"ח ב 8 תשלומים אמרתי טוב בסדר,העביר אותי לבחור בשם מוחמד שגם טיפל בי לאורך כל התהליך, אמרתי לו נסגר איתי 870 ש"ח ב 8 תשלומים אמר לי בשום אופן סכום כזה רק 6 תשלומים שאלתי אותו אם הם החליטו לשגע אותי ואוליי כדי שאני הבטל את כל ההזמנה וזהו, שוב חזר למנהל כדי לקבל אישור וקיבל אותו , אמר לי אני הדבר איתך מחר לגביי מועד ההספקה, כמובן שאני התקשרתי אחריי יומים כי לא שמעתי ממנו ואז נאמר לי שאני הקבל את המכשיר בתחילת שבוע הבא שזה יום ראשון הקרוב.
אני מאוד אשמח אם יש לכם דרך לטפל בחלם הזה.
בתודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי הולם. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציג שרות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה