פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום ושירות לקוי ומזלזל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/4/06 קנינו בחנות שקם אלקטריק מכשיר טוסטר אובן משולב תנור של חברת magimix .

התנור סופק פגום. כל נסיונות האפיה שערכנו כולל בסיוע שירות הלקוחות הסתיימו במאפים שרופים חלקית ובלתי אפויים בחלקים אחרים. כך הסתיים גם נסיון אפיה שנערך בחנות ממנה קנינו, נסיון שבוצע ע"י הסוכן של חברת ניופאן - ספקית המכשיר.

באותו מעמד סגן מנהל החנות הורה לבטל את העיסקה אך סורב ע"י שקם אלקטריק והתנור נשלח לתיקון במעבדות ניופאן.

לאחר מספר חודשים התברר שבמעבדה לא מצאו את התקלה. אנו בקשנו שוב להחליף לנו את המוצר אך שקם אלקטריק התנערה מאחריותה והפנתה אותנו אל היבואן. לאורך כל התקופה הפגינה שקם אלקטריק חוסר יחס וזילזול וגילגלה את האחריות אל היבואן, למרות שראו בעצמם שסיפקו מוצר שאיננו ראוי לשימוש.

לאחר שפרסמנו כאן באתר תלונה - התקשרו משקם אלקטריק והסכימו לתת לנו תלושי החלפה לקנית מכשיר אחר אצלם בחנות. מיותר לציין שאחרי למעלה משנה של טירטורים כבר קנינו טוסטר במקום אחר ואין לנו צורך במכשיר אחר.

יש לציין שאת המכשיר החזרנו לחנות בתוך שבוע מיום הקניה.

אנו דורשים שלאחר למעלה משנה ינתן לנו החזר כספי בתוספת פיצוי על מאפים רבים שנשרפו והפסד זמן ועוגמת נפש.



כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה ופיצוי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
שלום

בתלונה המצ"ב לא צויין מס' ההזמנה לכן לא ניתן לבדוק את הפניה.
מהפניה לא מובן האם הסכים מר שטרן לקבל תווי רכישה ואם כן האם בחר להשתמש בהם לרכישה או שנשארו בידיו.
לגבי תלונותיו על המאפים שנשרפו יש לפנות לחברת ניופאן האחראית על איכות ותקינות המוצר.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה