פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר כחודש וחצי לאחר התשלום, יחס מבזה ומשפיל. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבנט-ז'בוטינסקי 72-74, פ"ת כתובת:
סניף פ"ת, קניון אבנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מכונת כביסה לפני כחודש וחצי בסניף שקם אלקטריק בקניון אבנט, ומאז החל משא ייסורנו ללא שום סימן לרצון טוב מצד החנות, להיפך. כבר במעמד המכירה, לאחר שבוצע החיוב בכרטיס האשראי, ניסה המוכר "לשכנע" אותנו להוסיף עוד 200 שקל כי הוא עשה הנחה גדולה מדי ו"איים" שאם לא נוסיף הוא יבטל את העיסקה. אחרי שאמרנו לו שאנחנו לא מוכנים להוסיף, הוא "הסכים" לבצע את העיסקה. כחצי שעה לאחר שיצאנו מהחנות, קיבלנו טלפון מאותו מוכר בו נאמר לנו כי המכונה בכלל לא נמצאת בארץ ושייקח כחודש עד שתגיע ושוב ניסה לשכנע אותנו לבטל את העיסקה ולקחת מכונה אחרת. הודענו לו שאנחנו מוכנים לחכות, היות ולא היינו לחוצים בזמן והמחיר אכן היה מחיר טוב וסיכמנו שהוא יתקשר כשהמכונה תגיע. לאחר חודש כלום עוד לא קרה. לאחר חודש ושבוע התקשרנו אנחנו ומאז התחילה מסכת השקרים, הטרטורים והיחס המבזה: "המכונה במחסן, בהובלה, ייקח שבוע להביא אותה, (לאחר שבוע עדין לא הגיעה), שיחות טלפון נוספות הניבו את התשובה: "אולי שבוע הבא", "מה אני מחסנאי"? מאיפה אני יודע מתי היא תגיע... וכו'. אה, וכמובן דרשו כסף על ההובלה, למרות שבמעמד ההזמנה נאמר בפירוש שהמחיר כולל הובלה. לאחר שהסברתי למוכר שוב ושוב ושוב, שאני לא רוצה את ההובלה שלכם מכיוון שהיא דורשת ממנה לוותר על יום עבודה (המתנה מ09:00 עד 02:00??? סוגיה מדהימה בפני עצמה) ואני גם לא רוצה לחכות לטלפון מהמוביל כי אני לא יכול לתכנן ככה יום עבודה אלא צריך להשאיר את היומן פנוי (מה שלא אפשרי מבחינתי), ואמרתי שוב ושוב (בסוף כבר האמת שהתחננתי, כי לא ידעתי כבר מה לעשות) שאני רק רוצה לבוא לקחת אותה, כפי שהובטח לי ביום הקניה לפני כחודש וחצי. אני רוצה להזכיר שכבר שילמתי עליה מזמן, בכל שבוע אני רודף אחרי הסניף, לרבות ביקורים בו, ופשוט שקרים והתעלמות מוחלטת. מעולם לא נתקלתי ביחס גרוע כ"כ, במיוחד ממנהל החנות שפשוט לא מזיז לו מלקוחותיו, כמו גם המוכר ניצן ה"נחמד" שאני שומע אותו אומר לי שהוא ילך לברר איפה המכונה, שומע שהוא מדבר על החופשות שלו, וחוזר אלי לאחר ש"דיבר" עם המנהל. כמה מטומטמים אתם חושבים שאנחנו? כמה השפלה אני צריך לעבור כדי לקבל מוצר ממכם? לא רוצה מהם שום הובלה או דרישה מיוחדת - רק לבוא ולקחת את המכונה. כמה זה מסובך ?
אגב, אם המכונה תגיע עד לטיפול בתלונה, מה שלא בטוח בכלל, אני עדין לא רואה בכך טיפול מספק.
מספר ההזמנה הוא 121796897 - מכונת AEG
מקווה שתמצאו לנכון, סוף סוף, להתייחס אלי כלקוח וכאדם. תודה, ניר
כספי סוג הנזק :
1) הספקת המכונה. 2) פיצוי הולם. 3) יחס אישי מינימלי של הוגנות. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה