אספקת מוצרים איטית , בחלקים , יחס מזלזל , שירות גרוע ומנהל חנות שקרן |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כשלושה חודשים מוצרי חשמל בסניף באשדוד (מכונת כביסה , מקרר , כיריים , מדיח תנור ומזגנים ).
אספקת המוצרים הגיעו בחלקים (יום אחד מזגנים , יום שני מקרר ורק היום (08/10 ) הגיעו מוצרי החשמל האחרונים .
בשיחה שלנו עם ליאון ואחרי חוסר שביעות הרצון שהבענו בפניו הבטיח לנו שהיום (8/10) יביאו את כל הדברים ובו זמנית יגיעו הטכנאים להתקנות השונות .
מיותר לציין שכמובן הטכנאים לא הגיעו , השארת הודעות לליאון לא עזרה והוא לא חזר אלינו , כשהצלחתי להשיגו (אני ניסיתי לתפוס אותו) היחס היה מזלזל ,שיקרי ,נאמר לי שהוא מעולם לא הבטיח שהטכנאים יבואו ביום רביעי (שקר וכזב) , טענתו היתה שהעסק הזה כבר עבר את גבול הטעם הטוב (כנראה שאני מציק לו יותר מדי בעניין זה , הוא כנראה התבלבל וחשב שאני זה שמכר לו את הסחורה ב40000 שקל ?!?! והוא הלקוח ) .
לא ייתכן מצב שבו אני מתחנן לשקם אלקטריק (ש"שמה לה למטרה להוביל את תחום החשמל גם בתחום השירות" ) . ע"מ לקבל שירות מינימלי של התקנות .
אני כרגע תקוע עם מוצרי חשמל בקופסאות שלהם .
יש לנו תינוק בן חודשיים ואנחנו אפילו לא יכולים לכבס לו את הבגדים .
אם היה אומר לי מר לאון שפילקין (המנהל המצטיין של סניף אשדוד לפי אתר שקם אלקטריק ) שהוא לא יכול להזמין לי טכנאים הייתי מזמין בעצמי ומזמן .
למכור הם יודעים אבל לתת שירות זה תחום חלש מאד אצלהם.
המלצתי היא לקנות במקום אחר מבלי להתבלבל .
|
ביטול העסקה , החזרת הכסף , פיצוי כספי על כל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|