פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצרים איטית , בחלקים , יחס מזלזל , שירות גרוע ומנהל חנות שקרן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כשלושה חודשים מוצרי חשמל בסניף באשדוד (מכונת כביסה , מקרר , כיריים , מדיח תנור ומזגנים ).
אספקת המוצרים הגיעו בחלקים (יום אחד מזגנים , יום שני מקרר ורק היום (08/10 ) הגיעו מוצרי החשמל האחרונים .
בשיחה שלנו עם ליאון ואחרי חוסר שביעות הרצון שהבענו בפניו הבטיח לנו שהיום (8/10) יביאו את כל הדברים ובו זמנית יגיעו הטכנאים להתקנות השונות .
מיותר לציין שכמובן הטכנאים לא הגיעו , השארת הודעות לליאון לא עזרה והוא לא חזר אלינו , כשהצלחתי להשיגו (אני ניסיתי לתפוס אותו) היחס היה מזלזל ,שיקרי ,נאמר לי שהוא מעולם לא הבטיח שהטכנאים יבואו ביום רביעי (שקר וכזב) , טענתו היתה שהעסק הזה כבר עבר את גבול הטעם הטוב (כנראה שאני מציק לו יותר מדי בעניין זה , הוא כנראה התבלבל וחשב שאני זה שמכר לו את הסחורה ב40000 שקל ?!?! והוא הלקוח ) .
לא ייתכן מצב שבו אני מתחנן לשקם אלקטריק (ש"שמה לה למטרה להוביל את תחום החשמל גם בתחום השירות" ) . ע"מ לקבל שירות מינימלי של התקנות .
אני כרגע תקוע עם מוצרי חשמל בקופסאות שלהם .
יש לנו תינוק בן חודשיים ואנחנו אפילו לא יכולים לכבס לו את הבגדים .
אם היה אומר לי מר לאון שפילקין (המנהל המצטיין של סניף אשדוד לפי אתר שקם אלקטריק ) שהוא לא יכול להזמין לי טכנאים הייתי מזמין בעצמי ומזמן .
למכור הם יודעים אבל לתת שירות זה תחום חלש מאד אצלהם.
המלצתי היא לקנות במקום אחר מבלי להתבלבל .

ביטול העסקה , החזרת הכסף , פיצוי כספי על כל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה