פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מלזלז ואי אספקת מוצרים - שקם אלקטריק וניופאן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11 לאוקטובר 2008, רכשנו אשתי ואני מכשיר KITCHENAID בחנות שקם אלקטריק קניון איילון.
בחרנו לקנות בחנות זו בעיקר בגלל שהם מוכרים את המוצר עם אחריות של חברת ניופאן, שאמורה, לפי פרסומיה, לתת מענה הוגן ואחראי ללקוח שקנה את מוצריה.
במעמד הקנייה הובטח לנו שי – סט של 5 אביזרי KITCHENAID שלדבריו של המוכר שווה כ-350 ש"ח.
רק לאחר ששילמנו (במזומן) התברר כי את השי לא נקבל כרגע, אלא נצטרך ליצור קשר עם חברת ניופאן והיא זו שתשלח לביתנו את השי, ו ב ח י נ ם. בכל מהלך הקנייה ועד לאחר התשלום הצליח סוכן המכירות להסתיר את עובדה זו. קצת התעצבנתי מהמהלך הזה, אך כבר שילמנו ולא רציתי לבטל את הכול בגלל מהלך מכוער של הסוכן, כמו גם לא לאכזב את אשתי שזו הייתה לה מתנת החג.
הסוכן הבטיח כי ההליך פשוט, ו"שלא אצטרך לרדוף אחרי אף אחד", ואם תצוץ בעיה – כל בעיה, אני מוזמן לפנות אליו או לכל אחד בחנות .
"טלפון קטן לניופאן והמתנה אצלכם".
בטח...
למחרת יצרה אשתי קשר עם חברת ניופאן ונאמר לה כי יש צורך לפקסס את חשבונית הקנייה ורק לאחר מכן יטפלו בבקשתה. אותה פקידת מענה טלפוני לא שכחה לציין כי נצטרך לשלם את עלות המשלוח בסך 39 ש"ח כדי שהמתנה תגיע לביתנו או שנוכל לבוא ולאסוף אותה ממשרדי ניופאן באשדוד. (אנו גרים בתל אביב ועובדים יום יום מבוקר עד ערב... מה שאומר לקחת חצי יום חופש בשביל להביא את ה"מתנה")
יום למחרת השיחה (13 אוקטובר) אכן פיקססנו לניופאן את החשבונית .
לאחר כעשרה ימים מיום שליחת הפקס, התקשרתי לניופאן לראות מה קורה בעניין השי, והמוקדנית אישרה שאכן הגיע הפקס ב13 לאוקטובר ועניינו בטיפול, ורמזה לי לצאת מהלחץ כי לפי החוק מותר להם לספק את השי עד 21 ימים מיום הגעת החשבונית. המוקדנית יעצה לי להמתין בסבלנות והבטיחה לי שמישהו יחזור אלי בכדי לתאם את קבלת השי.
ביום שלישי ה-28 לאוקטובר (יכול להיות שכאן אני טועה בתאריך, יום לכאן או לכאן...) הזדמן לי להגיע לקניון איילון. נכנסתי לחנות שקם אלקטריק לבקש את עזרתם לקבל את השי שהם הבטיחו לי.
נתקלתי בסגנית מנהלת סניף מאד לא סימפטית. היה נראה עוד לפני שהתחלתי לדבר שאני מציק לה. (החנות הייתה ריקה מאנשים, 10 בבוקר לערך...) הסברתי לה את השתלשלות העניינים עד כאן, ושלא נראה לי הגיוני לשלם על משלוח של מתנה שהובטח לי שאקבל אותה חינם. היא התנערה מהבטחתו של סוכן המכירות של החנות, ואמרה ש"אין דבר כזה חינם ומשלוח צריך לשלם". הצעתי לה לבוא ולאסוף את השי מהחנות אך גם כאן נתקלתי בסירוב. היא צילמה את חשבונית הקנייה שלי והבטיחה שהסוכן שטיפל בי יתקשר אלי כשיגיע לחנות, ואם הוא הבטיח לי שהשי חינם אז זה לא עניינה ומבחינתה שהוא יסע להביא לי אותו בזמנו הפרטי. כסגנית מנהלת סניף ציפיתי שתגבה את הבטחתו, גם אם היא לפנים משורת הדין. מיותר לציין שאף אחד לא יצר איתי קשר.
הבנתי שהישועה לא תצמח מפנייתי אל שקם אלקטריק ואאלץ לשלם את המשלוח למורת רוחי.
ב10 בנובמבר התקשרתי שוב לחברת ניופאן לבדוק מה קורה עם השי. את השיחה הזו – הקלטתי. (וגם יידעתי בכך את הטלפנית שענתה לי) . הטלפנית אישרה שאכן ניופאן קיבלו את הפקס ששלחתי ב13 לאוקטובר, ושאכן עברו יותר מ-21 יום מאז פנייתי. היא ניסתה להעביר אותי אל הנציגה שמטפלת במבצע הספציפי הזה, אך השלוחה הייתה תפוסה כ-10 דקות, ולכן הבטיחה שמישהו יחזור אלי, עוד באותו היום. אציין שהטלפנית שענתה לי הייתה מנומסת ואדיבה, אבל אף אחד לא חזר אלי.
עבר כבר יותר מחודש מאז הקניה, והשי כמו גם היחס ללקוח – אינם.
מכתב זה נכתב ב-16 לנובמבר, 2008
עלבון סוג הנזק :
קבלת השי מייד, ובחינם כפי שהובטח. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה