פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב ומזלזל של צוות שקם אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים, הרצליה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שבעת הכוכבים 8, הרצליה כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הגעתי לסניף שבעת הכוכבים בהרצליה עם קומקום חשמלי של פיליפס עם בעיית חימום. הקומקום נקנה בסניף זה.
מילאתי טופס תיקון ואמרו שיחזרו אלי.
כמובן שלא חזרו. כבר במילוי הטופס חשתי את אווירת הזלזול וחוסר היחס של צוות הסניף, החל באחראית על המחלקה (מיקסרים, קומקומים, טלפונים וכד') ועד למנהל הסניף מייק. לאחר חודש התקשרתי. איש לא ידע לומר לי מה הסטטוס של התיקון שלי וביקשו שאגיע לסניף.
הגעתי לסניף. יצא שזה היה ביקור אקראי בקניון ולא היה בידי טופס התיקון עצמו, אלא רק מספר טופס התיקון. כצפוי, המספר לא עזר להם (למרות שראו על צג המחשב את המקרה!) ושלחו אותי להביא את הטופס. אז נאמר לי במפורש על ידי מנהלת המח' שמגיע לי קומקום חדש. אני רק חייב להביא את הטופס המקורי.
חזרתי השבוע לסניף עם הטופס המקורי.
כרגיל, עשו טובה שהתייחסו אלי. בדקו שוב במה מדובר, הרימו למישהו טלפון ואמרו שיחזרו אלי. כמובן שלא חזרו.
מבחינתי, הגיעו מים עד נפש, לטרטר כך לקוח ולקבל את היחס המבזה כל פעם שאתה מגיע, זה קצת יותר מדי. וזה אולי המרגיז ביותר. למרות שבסניף הספציפי הזה רכשתי בשנתיים האחרונות מסך שטוח 42 אינטש, שני מסכי מחשב ומסחטת מיצים. כולם מוצרים לא זולים. כשאתה מגיע עם בעייה, היחס פשוט מחפיר: באופן ברור הצוות מעדיף להקדיש זמן למתעניינים ברכישת מוצרי יוקרה כגון מסכים, מחשבים וכד' ולמי שמגיע עם בעייה מתייחסים בהתעלמות ובזלזול. כאילו אנחנו לא במאה העשרים ואחת אלא בשנות השבעים כשלא ידעו עדיין בארץ מה זה שרות.
אני מתכוון ללכת עד הסוף ולכתוב על השרות המחפיר בסניף הכל מקום אפשרי כולל המועצה לצרכנות. פשוט בושה.
להחליף את מנהל החנות ומנהלת מח' מוצרי בית (קומקומים, טלפונים,, מיקסרים)! פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה