פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מזגן לא טובה, ואי התייחסות לתלונה נושא התלונה:
ניסים טל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


שמי טל ניסים.
בתאריך ה18.07.09, נרכש מזגן אלקטרה 2.1 כוחות סוס+התקנה על ידי מתקין שלכם מהסניף שקם אלקטריק אשר נמצא בצומת בילו.
הזמנה מספר : 122350422.
בתאריך 08.08.09 התבצעה התקנה בביתי ע"י מתקין בשם שחר.
מספר מתקין:089354693
לאחר שהוסבר לי ע"י המתקין כי יש צורך להוסיף כ - 300 ש"ח כי לבצע את ההתקנה בצורה הנכונה הסכמתי להוסיף את הסכום (הוא דרש עוד כסף לחתוך את הסורגים ולקדוח בבטון).
ההתקנה נערכה תוך 15 דק' כאשר הרגשתי כי ההתקנה לא נעשתה כהלכה (הזמן המהיר והצורת עבודה לא היתה יאה לעבודה מיקצועית).
לאחר כשבועיים מההתקנה נאלצתי לקרוא לטכנאי אלקטרה כי הייתה בריחת גז.
לאחר שבוע נוסף נאלצתי לקרוא שוב פעם לטכנאי הפעם מסיבה אחרת.
אחרי מספר חודשיים בחורף בהם המזגן לא עבד, נאלצתי לקרוא בשלישית לטכנאי כדי כדי למלא גז עוד פעם.
אחרי כשבועיים התחילה דליפת מים מהיחידה הפנימית אשר נמצאת בתוך הבית, כאשר הזמנתי טכנאי של אלקטרה הוא אמר לי שהוא לא יכול לטפל במזגן בגלל שהמזגן לא הותקן בצורה תקינה.
(הוא טען כי החיבורים של המאייד נמצאים מחוץ לבית והם צריכים להימצא בתוך היחידה הפנימית, דבר זה גורם לחוסר גישה לחלק אשר הוא צריך להחליף על מנת לתקן את הדליפה).
עוד באותו היום, בתאריך ה29.08 פניתי לשירות לקוחות שקם אלקטריק ובקשתי את עזרתם. דברתי עם בחורה בשם עינב, אמרו לי שיחזרו אלי ואף אחד לא חזר.
למחרת דברתי עם בחורה בשם אופירה, אותו תשובה אף אחד לא חזר.
ביום ראשון כבר מצאתי את הטלפון של המתקין, שחר, התקשרתי אליו, הוא אמר שהוא יגיע לטפל בבעיה בערב. הוא לא טרח להתקשר להודיע כי הוא לא מגיע.
למחרת דיברתי עוד פעם עם השירות לקוחות, עינב רשמה את הבעיה, ואמרה שיחזרו אלי - לא חזרו.
המשכתי להרים טלפון למתקין ולשירות כאחד, כולם אמרו שהם יחזרו אלי - אף לא חזר.
ביום רביעי, שבוע, אחרי הפניה הראשונה, נזכרה עינב או אופירה להגיד לי שהם צריכים לקבל דוח מאלקטרה בנוגע לתקלה, והיא תיצור עימם קשר ותחזור אלי - היא לא חזרה.
היום, בתאריך 9.08.09, כמעט שבועיים לאחר שהתגלתה הבעיה ועדיף אף לא טיפל בי, ניסיתי לקבוע עוד פעם זמן הגעה של שחר. הוא אמר לי שהוא יגיע בסביבות 18:30, נאלצתי לחזור מוקדם מהעבודה,
אך שחר, כרגיל, בפעם הרביעית לא הגיע.
ההרגשה שנוצרה פה היא הרגשה של זילזול מצד שקם אלקטריק וכל מערך שירות הלקוחות שלכם.
יש לזכור כי המזגן וההתקנה שלו עדין באחריות.
התשובות שאני מקבל לא מתאימות לחברה בסדר גודל כמו שלכם, וישנה הרגשה כי הלקוח צריך להיות מושפל, לדרוך עליו עד אשר יצא ממנו כל שמץ של רצון לפנות אליכם.
אני מקווה שאני אקבל תשובה במהירות ממישהו ולא עוד פעם יודיעו לי שיחזרו אלי.
בתודה
טל
עלבון, חוסר התיחסות, נזק למזגן סוג הנזק :
מתקין שיבוא ויסדר את ההתקנה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה