פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגינות מצד אנשי מכירות בסניף מלחה של שקם אלקטריק נושא התלונה:
קוגן אהוד שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אהוד ואני קצין בקבע, אני לקראת שיחרור ורציתי לרכוש מחשב נייד שישמש אותי בלימודי לאחר השיחרור, קיבלתי מאירגון "חבר" פרסום שאומר שאני יכול לטעון כרטיס קנייה שלהם ב700 שח ולקבל 300 שח נוספים על חשבונם, ועם הכרטיס אני יכול לרכוש מוצרים ברשת שקם אלקטריק.
חיפשתי באתר שקם אלקטריק מחשב שיתאים לי ומצאתי את המפרט הבא:
http://www.shekem-electric.co.il/?CategoryID=280&ArticleID=1247


הדפסתי את המפרט וניגשתי איתו ביום ה' ה6 באוגוסט לסניף קניון מלחה של שקם אלקטריק, המוכר אורן מור בחנות אמר לי שיש שתי טעויות במפרט, הדיסק הקשיח הוא בנפח של 250GB במקום 320GB, והאחריות היא לשנה במקום 3 שנים, חישבתי וראיתי שעם ה300 שח שאני מקבל מ"חבר" ועוד 5% הנחה לה אני זכאי מתוקף היותי מחזיק כ.אשראי של "חבר", המחשב יעלה לי 2822 שח, החלטתי שזה משתלם לי ולכן הטענתי את הכרטיס של "חבר" בסכום של 700 שח ועוד 300 שח על חשבון "חבר", שבתי לחנות ורכשתי את המחשב.
כשהגעתי הביתה ראיתי שמודבקת על המחשב ליד המקלדת מדבקה של "פנטיום" ולא של "קור 2 דואו" כמו שאמורה להיות בהתאם למפרט שבידי, הדלקתי את המחשב ונדהמתי לגלות שבמחשב מותקן מעבד מדגם T4200 ולא מדגם T6400 כמו שמצוין במפרט שהבאתי איתי לחנות, יש לציין כי לא נאמר לי בשום שלב כי המעבד במחשב שאני רוכש שונה מזה שרשום במפרט, המעבד שקיבלתי הוא 2 דורות אחורה לעומת זה שמצוין במפרט ומטבע הדברים שווה הרבה פחות כסף.
שבתי לחנות במוצ"ש וביקשתי לקבל את המחשב שהובטח לי לפי המפרט, נאמר לי ע"י המוכר אורן שאני לא מבין על מה אני מדבר וזו אשמתי שקיבלתי את המפרט הלא נכון, דרשתי לדבר עם מנהל הסניף ונאמר לי שהוא לא נמצא ושאדבר איתו מחר.
היום, יום א' 9 באוגוסט שוחחתי עם מנהל הסניף איתן, הוא חזר על כך שאני לא הבנתי ולכן קיבלתי מפרט שונה, הם הסכים לתת לי את המחשב שבמפרט תמורת 1000 שקלים נוספים, סירבתי מכיון שמחיר זה גבוה ממחיר השוק של המחשב.
דרשתי לקבל את כספי חזרה ונאמר לי שאני יכול לקבל את הכסף ששילמתי בכרטיס האשראי חזרה, ואת הכסף מהכרטיס הנטען של "חבר" חזרה לאותו כרטיס, סירבתי לכך משום שאם הכסף יחזור לכרטיס של "חבר" אין לי מה לעשות איתו, אני לא רוצה לקנות שוב בשקם אלקטריק אחרי היחס שהם נתנו לי, ולפי תנאי הכרטיס של "חבר" אני לא יכול לקבל את הכסף חזרה כדי להשתמש בו איפה שאני רוצה.
אני חושב שאם שקם אלקטריק או מי מנציגיה עשה טעות, הם צריכים בתור התחלה להודות בכך ולא להאשים את הלקוח, בנוסף, אם מוכר של הרשת אומר שמחשב עם מפרט מסוים עולה מחיר מסוים הם חייבים לספק את המחשב לפי הצהרת המוכר, לדרוש ממני להוסיף עוד כסף על המחשב זה לא חוקי, יש פה תחושה קשה שהמוכרים בסניף ניסו לרמות אותי ולמכור לי חתול בשק.
אתמול ה12 באגוסט דיברתי עם "חבר" והם הסכימו להחזיר לי את הכסף במידה והוא יוחזר לכרטיס.
היום ה13 באוגוסט חזרתי לסניף מלחה וביקשתי להחזיר את המחשב, נאמר לי כי למרות שעבר רק שבוע מהעיסקה הם מסרבים לקבל את המחשב חזרה מפי שהאריזה נפתחה, איך אני אמור לגלות שהמוכר שיקר ונתן לי מחשב עם מפרט שונה בלי לפתוח את האריזה?!
זו פשוט בושה וחרפה! אני לא אתקרב יותר לרשת הזו וכך גם כל אנשי הקבע שמשרתים איתי, בחוסר הגינות שכזו לא ניתקלתי מעולם!
כספי סוג הנזק :
אני רוצה את המחשב שהובטח לי כמו שמופיע באתר של שקם אלקטריק ללא תוספת של תשלום מצידי, או החזר כספי מלא עבור המחשב. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה