פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מקרר סמסונג RF26NBSH טיט 1 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון -דרך עכו 192 קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי את המקרר הנ"ל בתאריך הנקוב ובתאריך 18/08/09 קיבלתי אותו ולאחר 3 ימים תא ההקפאה החל ליצר קרח ומיום ליום השכבה נעשתה עבה יותר ויותר. כמובן קראתי לשרות, הם באו והחליפו את הטמפ' למרות שהמקרר היה בטמפ' המומלצת אך החליטו לשנות אותה וכמובן זה לא עזר. שוב קראתי לשרות
ואז היה טכאני נחמד שאמר זה כמובן לא בסדר זה לא צריך להיות ככה.ואמר שכתב דוח על כך שמייצר קרח. ואנו כמובן מבקשים שיחליפו לנו אותו, משום שקנינו מקרר חדש סוג א וכמובן יש לו בעיה והם מודעים לכך ועד עצם היום הזה מושכים אותנו עם הענין הזה. אנו בקשר אם הבחורה שמכרה לנו אותו ושמה יאנה נימן, שהיא מנסה עד עצם היום הזה להתמודד ומנסה לעזור לנו מול החברה וגם דיברה עם סם ליין ועם הקניין ואמרו שיטפלו בענין ועד עצם היום הזה לא נעשה דבר. הענין נמשך כבר חודשיים וחצי הם מנסים למשוך אותנו ולנסות כמובן להתיש אותנו בענין. אך אנו כמובן לא נרד מזה ואם יהיה צורך נלך לבית דין לתביעות קטנות ונתבע אותם גם על המוצר וגם על הסחבת ועוגמת הנפש שכרוכה בענין.
רציתי להגיד גם שלאחר שני הטכנאים שהיו אצלנו, לאחר שבועיים או יותר שלחו את מנהל השרות שלהם והוא אמר בפרוש שזה לא צריך להיות כך. והוא אפילו צילם את שכבת הקרח שדרך אגב מופיעה גם על המסילות של תא ההקפאה ואמר שיעביר את הצילום לחברה וזה יטופל.
יאנה כעת הועברה לסניף שלהם באשדוד והיא מנסה לעשות כל שהיא יכולה אבל עד עכשיו לא נעשה כלום.
דרך אגב, אני מצלצלת לשרות לקוחות של שקם אלקטריק ולא ניתן להשיגם בשום יום ובשום שעה זה פשוט בלתי יאומן. מזל שיאנה עוד מדברת איתנו ולכן עד עצם היום הזה עוד לא הגשנו תביעה אבל אנחנו היינו מאוד סובלניים עד היום ובשבוע הבא אני עומדת להגיש תביעה. היה להם מספיק זמן לטפל בזה בצורה נאותה וזה לא נעשה.
אני מאוד מקווה כי תנסו לעזור לנו בענין משום שעברו כבר חודשיים וחצי ואין שום התקדמות.

ההמנה נעשתה על שם בעלי פלדמן יוסף 0544650604
תודה מראש
פלדמן מלכה.

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה