פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכונת תספורת כמתנה ואי הסכמת החברה להחליפו למכונה טובה ויקרה יותרd נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא- מרכז ג'י סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מתנה לבן זוגי- מכונת תספורת מדגם של בייביליס בעלות של כ- 250 ש"ח. רכשתי את המכונה בסניף שקם אלקטריק בנתניה ע"י נציג מכירה בשם אלון פיתוסי. הסברתי לו כי מדובר במנה ועל כן חשוב לי שהמוצר יהיה אפשרי להחלפה אחרת אני אחזור עם בן זוגי שיבחר.נציג המכירות- אלון, הבטיח לי כי לא תהיה שום בעיה להחליף! לאחר כשבוע פניתי לסניף בכפר סבא במרכז ג'י ושם קיבלתי שרות מאוד לא ראוי ע"י בן ציון אטס ואמיר. הם אמרו לי כי אינם יכולים להחליף את המוצר מאחר ויש סיכון כי הקופסא נפתחה. הסברתי להם שהקופסא באמת נפתחה בחנות ע"י נציג המכירות בנתניה והם משום מה על אף שלטענתם אסור לפתוח את הקופסא, פתחו אותו שוב ובטעות המכונה נפלה להם מהידיים נפילה חזקה עד כדי כך שהחלק העליון של המכונה עף בכלל לכיוון אחר מעוצמת המכה. הם עדיין התעקשו בכל תוקף שלא ניתן להחליף את המוצר ובטח שלא בסמכותם לעשות זאת אלא בסמכות של מנהל החנות- אודי. ביקשתי מהם שייצרו איתו קשר והם סירבו בכל תוקף. לאחר כמה דקות הם פשוט התעלמו מקיומי ואפילו צחקקו בינם לבין עצמם על הסיטואציה. הרגשתי תחושת עלבון על היחס ועל חוסר השרות שקיבלתי- שרות שהוא שונה בתכליתו מהשרות שאני קיבלתי כשרכשתי את המוצר. איני מבינה באיזו עזות הם לא מוכנים להחילף מוצר כשאיני רוצה החזר של כסף אלא מעוניינת להחליף למוצר טוב ויקר יותר ובייחוד עכשיו כשהם הפילו לי את המוצר! אני לא מתכוונת לוותר בנושא ובטח שלא על היחס שקיבלתי. זה אינו שרות!! פניתי כבר לשרות הלקוחות של הרשת ואני מתכוונת לשלוח מכתב גם לעיתונות- מדובר פה בניצול מחפיר של האזרח הקטן והתנערות מאחריות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של המוצר למוצר משודרג יותר בתוספת של כסף. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה