|
|
|
|
|
|
רכישת קומקום חשמלי של חברת ראסל |
נושא התלונה: |
שבת 03 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי קומקום חשמלי מעוצב משקם אלקטריק בכרמיאל של חברת ראסל, מכסה הקומקום
לא ניתן לפתיחה יש צורך בהפעלת כוח פיזי ולעיתים גם זה לא עוזר.פניתי לסניף
והובטח לי לתקן , סוכן החברה הגיע ועשה " מעשה קסמים " הפלא ופלא לטענתו
הקומום תקין( לא חשבתי אחרת ) אני לא מקבלת את התיקון לטענתי הקומקום לא תקין
אך בשקם אלקטריק מתייחסים אחרת כשבאים להחליף מוצר , נתקלתי ביחס מזלזל
ואף מביש מאנשים לא מקצועיים שעובדים שם.שירות הלקוחות של החברה לוקה בחסרלא ניתן להשיג אותם בטלפון . ברצוני לציין כי שלמתי סכום נכבד של 542 ש"ח עבור המוצר הפגום , כמובן שלא מצאתי על המדפים קומקום נוף מאותו דגם.
|
בזבוז זמן ואנרגיה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|