פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד תאריך: 1/2/10
מנהל מחלקת שירות לקוחות
שקם אלקטריק בע"מ

א.ג.נ.

הנדון: מכתב תלונה
קבלה מס' 162412460 ("באקו")
הזמנה מס' 123334986 ("ווירפול")
קבלה מס' 162427118 (תוספת תשלום עבור הפער במחיר בין "באקו ל"ווירפול")
הזמנה מס' 162437985 (מדפסת)

1. בתאריך 19 לדצמ' 09', רכשתי מכונת כביסה מסוג "באקו" בסה"כ 2290 ₪ (להלן: "מכונת הכביסה") מסניף "שקם אלקטריק" במתחם G, ראשון לציון (להלן: "החנות").
2. אחד משיקולי לרכוש את מכונת הכביסה, היה קבלת שוברי קניה בסך 400 ₪ לרכישה נוספת ברשת שקם אלקטריק ו"הובלה חינם" של מכונת הכביסה.
3. בתאריך 21 לדצמ' 09', יומיים לאחר מועד הרכישה, שבתי לחנות וביקשתי לבטל את ההזמנה של מכונת כביסה מסוג "באקו" ולרכוש מכונת כביסה מסוג "ווירפול" (להלן: "המכונה החדשה"). הנ"ל לאור מידות גדולות של מכונת הכביסה שלא מתאימות לחדר הכביסה מחד ומידות מתאימות של המכונה החדשה מאידך.
4. על אף פניותיי הרבות לנציג החנות, ההזמנה של מכונת הכביסה בוטלה רק לאחר תקופה של למעלה משבועיים, דבר אשר כשלעצמו גרם לי, מעבר לעוגמת הנפש, הוצאות בגין שימוש בשרותי מכבסה.
5. עבור רכישת המכונה החדשה נדרשתי לשלם סך נוסף של 130 ₪. סה"כ מחיר המכונה החדשה היה 2420 ₪. ויודגש, כבר כעת כי על גבי ההזמנה לא צוין כי מחיר זה הינו מחיר לאחר הנחה וממילא הדבר לא נאמר בע"פ על ידי מנהל החנות.
6. בתאריך 15 לינואר 2010, חזרתי לחנות על מנת לממש את שובר הקניה בקניית מדפסת משולבת בסך 581 ₪ (400 ש"ח , שובר קנייה + 181 ש"ח תוספת מזומן). את ההזמנה הזו, ביצע מר אלי אלון מנהל החנות.
7. לאחר ביצוע ההזמנה של המכונה החדשה, התקשר אלי מר אלון וטען כי חלה טעות וכי שוברי הקניה שקיבלתי בסך 400 ש"ח אינם תקפים "היות וקיבלנו הנחה בסה"כ 11% על מכונת הכביסה מסוג "ווירפול" ולכן איננו זכאים להנחת תוי קניה".
8. הבהרתי מייד למר אלון, כי מאחר שלא ציין בפני כי עם רכישת המכונה החדשה אאבד את שובר הקנייה שברשותי הדבר אינו מקובל עלי וביקשתי כי החנות תכבד את שובר הקנייה שקיבלתי. מר אלון חזר על טענותיו והבטיח לברר את העניין עם סמנכ"ל החברה.
9. עד ליום כתיבת מכתב זה לא קיבלתי תשובה מספקת או בכלל ממר אלון או מנציג אחר של הרשת.
10. למותר לציין, כי שוברי הקנייה שניתנו לי וכן "ההובלה חינם" היוו שיקול משמעותי בהחלטה לרכישה בחנות. ככל שהיתה בעיה עם השוברים האמורים ברכישת המכונה החדשה, היה על נציג החנות לציין זאת בפני באופן ברור, שהרי בוודאי המידע הנ"ל היה משפיע על החלטתי לגבי רכישת המכונה החדשה.
11. זאת ועוד, הטענה לפיה איני זכאי לשוברי הקנייה מאחר שניתנה לי הנחה בגין המכונה החדשה, על פניו, חסרת בסיס עובדתי וממילא אינה מן העניין. נושא ההנחה כלל לא הועלה בפני במועד רכישת המכונה החדשה ואף לא צויין על גבי ההזמנה. מבלי לגרוע מהאמור, כלל לא ברור מה הקשר בין ההנחה לשובר הקנייה והאם הינם שווי ערך (להבנתי לא!!).
12. על פי ייעוץ משפטי שקיבלתי, התנהלות החנות ונציגה בנסיבות האמורות אינן מתיישבות עם חובות הרשת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
13. לאור כל האמור לעיל, הנכם מתבקשים לכבד את שוברי הרכישה שניתנו לי בסך 400 ₪ ולספק לי את המדפסת שרכשתי, בין היתר, באמצעות שוברי הקנייה, במועד.

14. אודה על התייחסותכם בהקדם האפשרי, על מנת שאוכל לשקול המשך צעדיי.



בכבוד רב
אלעזר גל


העתק:
רשת שקם אלקטריק – סמנכ"ל שיווק
הממונה על הגנת הצרכן, משרד התמ"ת
המועצה הישראלית לצרכנות

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה