תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
ביום שישי 19/3/2010 נכנסנו אני ובעלי לחנות שקם אלקטריק בקניון אילון כדי לרכוש מערכת קולית לבני אשר חוגג בר מצווה. למרות שהגענו בידיעה שאנו קונים מערכת מסוג "אקאי", ג'ימי המליץ על המערכת היקרה יותר- "יו מיקרו פיור" ולכן רכשנו אותה. כאשר הגענו הביתה ניסינו את המערכת בפעם הראשונה להפתעתנו הרבה המערכת לא עבדה. ניסינו להתקשר בדחיפות לסניף כדי לנסות ולהחליף את המוצר עוד באותו היום כדי לא לאכזב את בננו שחגג למחרת את מסיבת הבר מצווה. לצערנו כבר לא היה מענה. את מסיבת בר המצווה העברנו ללא מערכת. במוצ"ש חזרנו לסניף, על מנת להחליף את המוצר הפגום. היחס אלינו היה מזעזע, מתחת לכל ביקורת. היינו צריכים להמתין למעלה מרבע שעה בכדי שאחראי יגיע לשמוע את תלונתנו. כאשר הגיעה האחראית העונה לשם "אתי" שמעה את התלונה והלכה לקרוא לבחור האחראי על המערכות ולכן נאלצנו להמתין שוב. כאשר הגיעה ביקשה מג'ימי לבדוק שהמוצר אכן פגום. נדהמתי מחוסר האמון כשבסך הכל ביקשתי להחליף מוצר פגום לאחר אכזבה של בני. ג'ימי בדק את המערכת ווידא שאמרתי אמת, הביא לנו מוצר חדש מאותו הסוג וביקשתי לוודא כי המוצר הזה תקין. לאחר ששמענו כי המערכת פועלת הוא ארז אותה שוב וחזרנו לביתנו. למרבה ההפתעה, כשהפעלנו את המערכת נפסקה המוסיקה לאחר מס' דקות. העניין הזה חזר שוב ושוב ולכן הבנו כי גם המוצר הזה פגום. התקשרנו לחנות שוב, וכל זה בסופ"ש עמוס באירועים (עלייה לתורה, אורחים ומסיבה לחבריו של בני), ענתה לנו האחראית אתי והתשובה שלה הייתה: "תגיעו לפה ותבטלו את העסקה"- אמרה חצופה שאין כמוהה הרי זו פעם שניה בסופ"ש אחד שהגעתי לסניפכם. ביקשתי לדבר עם ג'ימי והוא אמר שזה דגם חדש ויכול להיות שישנו פגם ביצור. ביום ראשון בבוקר ביקשתי מבתי לטפל בעניין ולכן יצרה קשר עם שירות הלקוחות. בחורה שם אושרת הקשיבה לכל הסיפור ואמרה שתבדוק מה היא יכולה לעשות בעניין. לאחר שעה חזרה אליה אושרת, ואמרה לה שאנו יכולים להגיע לחנות והמנהל ששמו מייק יעזור לנו וכפיצוי אמרה שנוכל להחליף לדגם אחר ללא תשלום נוסף. היות וביתי דיברה מהעבודה שלה וכל השיחות מוקלטות- לכן, גם זו מוקלטת. ביום ראשון יצאה מוקדם מהעבודה מכיון שאושרת אמרה שמייק נמצא בחנות עד השעה 7 בערב. הגענו בסביבות השעה 6 וקיבל אותנו סגן מנהל החנות, ביקשנו ממנו שיקרא למייק כי אליו הפנו אותנו. תגובתו הייתה מאוד קרירה ולא נעימה הלך לכיוון המשרד וכשחזר אמר שנאלץ לחכות מפני שמייק עסוק כרגע עם לקוחות. לאחר חצי שעה של המתנה בחנות ניגשה בתי לאחת המוכרות ושאלה איך היא יכולה לדבר עם מייק, המוכרת הפנתה אותה למשרד שלו ואמרה לה "בבקשה תכנסי דרך 2 הדלתות, הוא יושב שם". כאשר בתי נכנסה היא ראתה כי מייק יושב מול המחשב-ללא לקוחות! ושאלה אם יוכל להתפנות אליה מכיון שאנו ממתינים זמן רב. מייק ברוב חוצפתו דיבר אליה בצורה מזעזעת ו"סילק" אותה מהמשרד בטענה כי הוא עסוק כרגע ויתפנה בעוד מספר דקות. בתי יצאה בבושת פנים החוצה וחיכתה מחוץ לדלת. לאחר דקות ארוכות של המתנה נכנסה למשרד וראתה כי מייק מצייר בטוש מרקר צהוב על דף ואינו עסוק בכלל עם לקוחות. זה השלב שכבר הבנו כי אין עם מי לדבר אבל בכל זאת סיפרה לו את כל הסיפור שסיפרה למס' רב של עובדים ברשת שלכם- למרות שמייק גילגל עיניים ולא הראה עניין רב המשיכה בתי ואמרה לו כי אושרת הבטיחה לנו דגם אחר ללא תשלום נוסף. הוא צחק לה בפרצוף והתקשר לאושרת על מנת לוודא את העניין, אושרת כמובן אמרה לו כי זה ממש לא מה שהיא אמרה. מייק, מנהל החנות, השתמש בתנועות ידיים , דיבר בצורה פוגעת שלא מכבדת אף מנהל חנות, לא קם מהכיסא שלו ולא מנסה בכלל להרגיע ולעזור לנו, טען כי עובדיו משרתים את הלקוחות וזה אינו תפקידו למרות שנציגת שירות הלקוחות הפנתה אותנו אליו והבטיחה שיטפל בנו אישית. כל בקשתי הייתה שהוא יתן לי את השירות המגיע לי. לאחר ריבים וצעקות ויחס מזלזל שאין כמוהו, אמר לי מייק כי הוא יכול לבטל לי את העסקה. מכיוון שלא היה בי עוד כוח להמשיך ולהתעסק בעניין טפל זה, הסכמתי להחזרת הכסף שלי בחזרה וללכת לרכוש מוצר דומה ברשת אחרת. אולם נוצרה בעיה נוספת מייק אמר כי את הכסף נקבל רק עד 10 ימי עבודה מהיום. מה שגרם לי להבין שהוא לא רק מתכוון לא לשרת אותי ולא מתכוון לפצות אותי על עוגמת הנפש אלא אף להקשות כי בעצם אצטרך להוציא שוב כסף מחשבון הבנק שלי. לסיכום, יצאתי בהרגשה נוראית, נפגעתי אישית מהיחס שקיבלתי מחברה שמכבדת את עצמה בעלת שם, התקשיתי לעודד את בני על האכזבה הרבה שהייתה לו. אני מצפה לטיפולכם המהיר ואני עדיין שוקלת את המשך צעדיי בהתאם לדרך טיפולכם. אנא אל תשכחו, בסך הכל ביקשתי מערכת תקינה שאוכל להינות ממנה.