פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ואטימות נושא התלונה:
לאונגר יניב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
צומת סילבר כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש עברנו דירה לאשקלון וקנינו כיריים קרמיות. המוכרת המליצה לנו על כיריים של אלקטרו-לוקס (פירמה גרמנית) ב-1500 ש"ח. נאמר לנו שיקחו כמה ימים עד שהמוצר יגיע ולאחר שיגיע נצטרך להזמין טכנאי שיתקין לנו את הכיריים.(עד כאן הכל בסדר...לכאורה). לאחר שהמוצר הגיע והבאנו אותו הביתה התקשרנו להזמין טכנאי ונאמר לנו שהוא יהיה רק עוד שלושה ימים כי הוא לא כל יום באשקלון ,הבנו וחיכינו שיבוא. כאשר הגיע אלינו אמר שצריך לעשות הכנה מוקדמת בשיש (חיתוך או הגבהה) ע"מ שנוכל למקם את הכיריים ובנוסף צריך להחליף את השקע החשמלי!!! הופתענו כפליים. עד שהשגנו את האנשים המקצועיים של השיש והחשמל חלפו כמעט שבועיים, שבועיים שבהם אנחנו בלי אפשרות לבשל בבית. ובנוסף העלות של התוספות שביחד הגיעו ל-550 ש"ח מעל לשליש מעלות הכיריים!!! בסניף של שקם אלקטריק התייחסו אלינו בזלזול פוגעני. בהתחלה טענה האשת מכירות שמכרה לנו את הכיריים שהיא כן אמרה לנו על ההתאמה שצריך לעשות בשיש ואחרי שהוכחנו לה שלא כך היה היא פנתה לכיוון אחר וטענה ש"זה ברור מאליו שצריך הכנה ואנחנו אמורים להבין את זה לבד כמו כן גם את השקע החשמלי המיוחד. מאיפה אנו צריכים לדעת את כל זה מאיפה?!
אנחנו זוג צעיר , אנחנו לא מכירים את המוצרים הללו ולא היינו מודעים לתוספות היקרות שמתווספות לכיריים. ""זכינו" לאטימות מצד צוות שקם אלקטריק והם לא הסכימו להודות בטעותם על האי הבנה שקרתה , על הזמן הארוך והטירטורים שעברנו ועל תוספת המחיר ששילמנו שלא צפינו אותה כלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על הכסף הנוסף והזמן שעבר ללא אפשרות שימוש בכיריים. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה