פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לקבל העתק תעודת אחריות למקרר-ושרות מזלזל מצד החברה נושא התלונה:
אורן גילי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.6.2007 ,רכשתי מקרר אמקור בשקם אלקטריק בשפיים.נאמר לנו שיש אחריות 5 שנים על יחידת הקרור,וכי חשבונית הקניה מהווה תעודת אחריות.ביום שבת התקלקל המקרר,פניתי לקריסטל שלחו טכנאי שקבע כי יש להחליף מדחס ומעבה,ועלות התיקון הינה כ-2000 שקלים (בדיוק שליש ממחיר המקרר) אמרתי שיש לי אחריות על מע' הקירור,הם ביקשו לראות תעודה חתומה ,כמובן שלא היתה לי כזו מאחר ונאמר לי כי החשבונית היא תעודת האחריות.שילמתי לטכנאי 230 ש"ח,ופניתי לשקם אלקטריק ענתה לי בחורה חמוצה בשם אופירה,שטענה שתיצור קשר עם היבואן ותחזור אלי.מיותר לציין שלא חזרה ואחרי מרדפים ביקשתי לדבר עם המנהלת. העבירו אותי למנהלת בשם דנה,חסרת סבלנות ועצבנית שניפנפה אותי שהם לא אחראים ועלי לפנות לקריסטל.פניתי לקריסטל והחזירו אותי אליה.בנתיים ערכתי בדיקה באינטרנט ונודע לי כי קיים חוק במדינה שמחייב את מספק המוצר לתת 3 שנות אחריות על יחידת הקירור מינימום.הודעתי לגב' דנה על כך ,והיא ביקשה שאשלח לה בפקס.כבר 3 ימים שאין לי מקרר,ויש לי שני ילדים קטנים בבית.ביאושי הרב הזמנתי שרות בתשלום ליום חמישי,בסה"כ רציתי העתק של תעודת האחריות.כל הנושא נראה לי מעורפל ומטושטש ואם באמת עלי לשאת בנזק -אעשה זאת.אני יודעת בוודאות שיחידת הקירור שלי עדיין במסגרת האחריות ואני סתם הולכת לזרוק כסף רב.אודה מאוד על עזרתכם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
העתק מתעודת האחריות של המקרר פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה