|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק סרבו לטפל בתלונה התנהגות מחפירה חשבו פעמיים אם לקנות שם |
נושא התלונה: |
וינר דליה וינר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 19 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתי קנתה מחליק שיער התברר לה מיד שהמחליק אינו עובד ברמה שלה ציפתה ואינו מגיע לרמתו של המחליק הישן שלה (שאותו רצתה להחליף בשל ריח של עשן) לתדהמתנו אמרו לה בחנות שלא מחליפים, אחרי כחודש בעלי הלך איתה וחזר עם אותה תשובה והודעה מכוון שזה מוצר הגייני ומאז אני ניסיתי את שרות הלקוחות שגם סרבו לעזור
ראשית מה הגייני במחלק? וראיתי באנטרנט שיש אפשרות להחזרה של מחליקים
האם שקם אלקטריק אינה רשת מכובדת כמו חברות באנטרנט ??..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר שאינו עומד בציפיות התנצלות על היחס המחפיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|