פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סנסור בית ליד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב רשום שנשלח בתאריך 21/12/05 לשירות לקוחות שקם אלקטריק, אשר עד ליום זה לא זכה לתגובה.

לכבוד:גב' שרה, מנהלת שירות לקוחות
הנידון: טיפול לקוי בלקוח

ג.נ.
אני פונה אליך בעקבות פרשה שלא נפתרה, שהחלה כבר מה- 09/07/05.
בעקבות התקלקלות הטלוויזיה בסלון ביתי,הגענו ב- 09/07/05 זה לסנסור בית ליד וקנינו בתשלום אחד, מלוא הסכום טלוויזיה "27 LCD טושיבה מעודפים שהיתה אמורה להיות מסופקת לאחר כמספר ימים. לאחר כשבוע נאמר לנו שבטעות נמכרו יותר טלוויזיות מכמות הטלויזיות הקיימות במלאי.
ב 30/07/05 הגעתי פעם נוספת ודיברתי עם מנהל הסניף אז, בוריס גורליק. מנהל הסניף הסכים לבטל את ההזמנה המקורית ואפשר לנו לרכוש במקום הטלוויזיה המקורית, טלוויזיה חדשה דגם SZ-8 29" טושיבה (כאשר העודף יוחזר בצ'ק). בוריס הבטיח שתוך יומיים שלושה הטלוויזיה תגיע לסניף ולאחר מכן תגיע לביתי ללא חיוב עבור ההובלה. לאחר כשבועיים, שבמהלכם לא יצרו קשר עימי נאלצתי להגיע אל הסניף ולראות מדוע לא הגיעה הטלוויזה. מנהל הסניף, בוריס, לא התנצל על העיקוב ועל כך שלא יצר עימי קשר וביקש ממני לחכות בצד בזמן שהוא בודק את הבעיה . לאחר מכן הוא חזר אלי והסביר לי כי הטלוויזיה היא דגם ישן "סוף דגם" ואינה קיימת יותר במלאי ושאני הרווחתי כי אקבל טלוויזיה חדשה דגם CJZ8 טושיבה באותו המחיר. הוא הוסיף שבדיוק הגיעה הטלוויזיה לחנות ואוכל לקחת את הטלוויזיה. כאשר התקנת בביתי את הטלוויזיה נוכחתי לראות שהטלוויזיה מתצוגה על פי מדבקה על הקלקרים, בנוסף לטלוויזיה יש עיוות צבעים והערוצים כבר היו מתוכנתים.
למחרת פניתי לשקם אלקטריק (שירות לקוחות) והפניתי אליהם את הבעיה, התאריך היה בערך 26/08/05.
שירות הלקוחות פנו אל בוריס ואמרו לי לפתור בעיה זו איתו.
ברצוני לציין ששירות הלקוחות היה לא אדיב, הנימה היתה קרירה. לאחר מכן יצרתי קשר עם בוריס והוא אמר לי שהספק עבד עליו והוא יפתור את הבעיה תוך זמן קצר. לאחר כחודש יצרתי שוב קשר מול שירות הלקוחות על מנת שיתערבו ויסדרו את העניין. שוב הובטח לי ע"י החנות שתגיע אלי טלוויזיה חדשה אשר תוחלף בטלוויזיה הקיימת, ללא תוספת תשלום.
בסביבות סוף ספטמבר לאחר שראיתי שלא קורה דבר, פניתי לשרות הלקוחות. בשירות הלקוחות אמרו שאני צודק ושאפנה לחנות ואקבל טלוויזיה חדשה במקום הבעייתית ושאפוצה. דיברתי עם אריאל, מנהל הסניף שמסר לי כי פנו אליו משירות הלקוחות וכי הוא ינסה לפתור את הבעיה. אריאל חזר אלי ומסר לי כי הוא נתקל בקשיים לפתור את הבעייה וסיכמנו שבמקביל הוא פונה לגורמים יותר גבוהים ואני אשלח מכתב לשירות הלקוחות. הסיבה לכך היא שהתגלו רישומים לא חופפים לגבי ההזמנות וכי בידי אריאל אין שום מסמך או הוכחה לכך שלי מגיעה טלוויזיה חדשה מהסוג שהובטח.
אצלי נמצא המסמך המקורי המראה כי אכן מגיעה לי טלוויזיה חדשה.

אני סבור שהייתי מספיק סובלני לגבי עניין זה, אבקש טיפול מיידי לפני שאאלץ לפנות לגורמים חיצוניים.
מצ"ב העתק הזמנת טלוויזיה "27 LCD טושיבה,העתק הזמנת טלוויזיה SZ-8 29" טושיבה והעתק קבלה.
אבקש את תגובתכם המיידית עד שבועיים מתאריך מכתב זה.
טלוויזיה מתצוגה במקום חדשה סוג הנזק :
פיצוי והחלפת הטלוויזיה לחדשה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל אלון מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
נעשה טיפול ישיר מול הלקוח

המכשיר מוחלף לחדש אף שנרכש מבזאר ללא תוספת מחיר.

אני מתנצלת באם נגרמה אי נעימות
תגובה:
מכשיר מוחלף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה