פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ,איזור תעשייה חדש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.11.2010 רכשתי בחנות שקם אלקטריק באזור תעשייה חדש בראשל"צ מספר רב של מוצרי חשמל כגון מכונת כביסה, מיקרוגל, תנור בנוי, כיריים גז, שואב אבק, תנור משולב בסכום כולל של כ 14650 ₪.
נעזרתי בשרות של מוכרת בשם לבנת בבחירת המוצרים. אנו יחד בחרנו את כל המוצרים בקפדנות ולפי מידות של דירה החדשה אותן הכנתי מראש.
באותו אופן חיפשתי תנור משולב והדגשתי מספר פעמים צורך במידה 60 ס''מ. לאחר התלבטות הוחלט על תנור מבית אלקטרה שעמד בתצוגה בחנות בצבע מטלי. כאמור התנור ענה לדרישותיי כולל כמובן המידות. עוד נאמר לי ע''י מוכרת לבנת שהדגם שבחרתי הוא אחד החדשים בחנות ושהיא אינה מתמצאת בפרטים הטכניים שלו. המוצר זה נרכש יחד עם שאר מוצרי החשמל.
הסכום של 14650 ש''ח שולם בכרטיס אשראי.
בהמשך ב 15.12.2010 המצור הגיע אלי הביתה. צוין לפניי פעמים רבות שאסור לפתוח את המוצרים ללא טכנאי מטעם החברה, כך נהגתי.
ברצוני לציין שכל המוצרים נרכשו עבור דירה חדשה שבאותם ימים הייתה במהלך השיפוצים ולכן לא התקנתי את המוצרים מיד עם הספקתם.
בעת התקנת התנור התברר שמידתו היא פחות מ 60 ס''מ ולכן הוא אינו מתאים למטבח. לאחר שיחות טלפוניות מרובות ופניה לשירות לקוחות של שקם אלקטריק ואפילו שיחות עם מנהל סניף בראשל''צ הסתבר שמוצר שקיבלתי הביתה אינו תואם למוצר שרכשתי בפועל בחנות.
לאחר רצף של טלפונים ובירורים נודע לי שהחלפת המוצר כרוכה בתשלום קנס בשיעור של 30% ממחיר התנור התנאי שלא מקובל עלי.

יש לציין שנפלה טעות חמורה וזאת לא באשמתי אלא באשמת עובדת של חברה (לבנת). רכשתי מגוון מוצרים בסכום גבוה ואבקשך לפעול בנדון על מנת להחליף את המוצר בהקדם האפשרי למוצר אותו רכשתי עם מידות המתאימות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה