פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה-יחס בוטה מצד נציג\מוכר מתקן מים חדש אלקטרה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה-יחס בוטה מצד נציג\מוכר מתקן מים חדש אלקטרה

בס"ד

לכבוד,
דפנה נעים שאול
מנהלת שיווק ומכירות

ג.נ

ברצוני להביא לידיעתך מקרה מיום שישי האחרון 1.4.11:
ביום שישי בקרתי בחנות שקם אלקטריק בקריון-קרית ביאליק.
הצטרפתי להסבר יחד עם זוג נוסף אודות מתקן המים של חברתכם.
המוכר הציג טבלת השוואה בין מוצרכם לחברות אחרות, והציג את היתרון הבולט של מוצרכם.
כששאלתי מי ערך את הבדיקה בין כל המתקנים, ענה שחברתכם.
טענתי בפניו "שאיןהנחותם מעיד על עיסתו" הרי זה לא אוביקטיבי.
בנקודה זו ממש כנראה העלתי את זעמו של המוכרן, שטען בפני "תעזוב את חז"ל בצד" מה קשור.
הוא המשיך בהסבר וטען כי למתקן של חברתכם יש מיכל מים חמים גדול יותר.
אני טענתי כי זהו חיסרון היות והמתקן צורך יותר אנרגייה חשמלית בכדי לשמור על חום המים בכמות גדולה יותר.
כאן גם החום של המוכר עלתה, והוא אמר לי סע,שבת שלום יש לך בסוף המסדרון תמי 4 תקנה שם.( שמתי דגש על תמי 4 היות ואני מעוניין לקנות מתקן, על תמי 4 אני בררתי רבות).
כשראתי את התנהגותו המכפירה (היות ואני חובש כיפה,וסע שבת שלום לא נשמע טוב) והעובדה שהוא הופך זאת לאישי אמרתי לו, תודה רבה את המתקן אני לא אקנה.
בנוסף היות ואני כבר 15 שנים בתחום המכירות, אמרתי לו איש מכירות אמור לטפל בהתנגדיות ובטח לא בצורה כזו. ניתן לומר ללקוח שאלקטרה למדה את כל היתרונות של תמי 4 ובעיקר את החסרונות והוציאה לשוק מוצר בשל וטוב בהרבה.
המשכתי בסיור בחנות ועמדתי ליד מכונת הקפה,שם נתנו הסבר אודות המכשיר.
אחת המוכרות שאלה אותי על מה העניין, הסברתי לה שבקשתי לשאול אודות המכשיר ונתקלתי ביחס בוטה מצד המוכר.
המוכר ששמו אלדד,ראה שאני משוחח עם המוכרת התקרב אלינו ובכעס אמר לי "יאלה מה קרה? סע סע שבת שלום".
יצאתי מהחנות וסביר להניח שלא אחזור אליה. (בלי נדר).
לסיכום, חבל שמקרים מסוג זה מתרחשים ועוד בשלב קדם המכירה.



בברכה ,



עמירם שרון 0543-181866.

העתקים:

מר' שלומי בר לוי-מנהל חנות שקם אלקטריק,קריון.
גב' דפנה חאג' שירות שקם אלקטריק.באמצעות פקס.


עלבון סוג הנזק :
ידיעת ציבור הרוכשים פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה