פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר שאינו תואם את צרכיי נושא התלונה:
לביא צחי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיבוץ רגבה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 29.4 ביקשתי מהמוכר מכשיר עבור עיצוב זקן/שפם, המוכר המליץ על 2 דגמים של BABYLISS שסירבתי להם בשל איכות החברה מניסיון אישי. כשראה המוכר שאין עוד דגמים רלבנטיים, המליץ על מכשיר אחר של חברת BRAUN דגם HC50 שבהמשך יתברר לי כמכשיר תספורת לשיער בלבד!
חשוב לי לציין (ואף הסברתי למוכר) שבעבר היה לי מכשיר לעיצוב זקן וישנו הבדל מהותי בין שני הסוגים והתפקודים שלהם:
מכשיר לזקן : מסרק נמוך וקטן שמתחיל במידה 1-1.5 מ"מ והסכין חד מאד.
מכשיר תספורת לשיער: מסרק גבוה ורחב מתחיל במידה 4 מ"מ וסכין פחות חדה.
היות ואני מכיר את המבנה של המכשירים לזקן, שאלתי את המוכר לפחות 3 פעמים, אם הוא בטוח שהמכשיר אכן מתאים לעיצוב שפם/זקן והוא הסכים ואף ציין שהוא עצמו משתמש בו לזקן שלו. (למרות שיש לו שיער דליל על הפנים)
לאחר הרכישה ובאותו היום, השתמשתי במכשיר על מנת לראות את תפקודו. כמובן שהמכשיר לא קיצץ את הזקן, קיפלתי את המכשיר ולמחרת (מוצ"ש 30.4) ניגשתי עם המכשיר לחנות.
המוכר לא היה מוכן להודות בטעות וטרח לציין כי המדיניות של שימוש במכשיר טיפוח אינה מאפשרת החזרה והוא ישתדל לראות מה אפשר לעשות על מנת לעזור.
אקצר בהשתלשלות האירועים המביכה בין שיחותיי עם היבואן, לבין נותן השירות של BRAUN הספק, המוכר והחנות עצמה עד לשיחה מביכה עוד יותר מול סגנית מנהלת סניף שקם אלקטריק ברגבה. כולם טרחו להסביר שוב ושוב את נושא מדיניות ההחזרה כשאני ממשיך לטעון שהמכשיר אינו מתאים לשימוש אותו דרשתי ואף הגדילו לעשותולנסות לשכנע אותי שהמכשיר "מתאים גם" לזקן" ועוד מספר שקרים בדרך.
מבחינתי, אין למכשיר שימוש (מה גם שאני קירח) ואין לי ממש מה לספר איתו.
אודה לכם באם תסבירו לי מה ניתן לעשות בנידון כאשר לקוח מקבל מוצר שאינו תואם את צרכיו והחנות מתנערת מאחריות המכירה בתואנה שאני שותף לבעיה?!
כספי+עלבון. סוג הנזק :
החזרת מוצר והחלפה במוצר אחר / זיכוי כספי. (ע"ס 318 ש"ח) פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה