פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן ואי לקיחת אחריות על הנאמר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/11/11 בשעת הצהריים ביקרתי בחנות שקם אלקטריק במטרה לקבל הצעת מחיר לגבי מקרר  LIEBHERR CNESF5113 בציפוי נרוסטה , שוחחתי עם מוכרת בשם גליה שנתנה לי הצעת מחיר בע"פ 6500 ש"ח כולל הובלה 24 תשלומים,וזה לאחר שקיבלה אישור מהמנהלת סניף אורית קליין, אמרתי לה אני אחזור עם בעלי , וכשחזרתי בערב היא חזרה בה ואמרה שאין אפשרות לרכוש במחיר הנ"ל. במעמד זה סגן מנהל סניף שהיה בחנות ניסה להתקשר למנהל אזור לקבל אישור אך לשווא , הסברתי להם שחזרתי לחנות לא סתם אלא במטרה לרכוש את המוצר הנ"ל ובעלי יצא מהעבודה מוקדם במיוחד,הילד בבייביסיטר,הדלק שלי לא מים וזמני יקר , כך שגם אם הם טעו ,הם אמורים לספוג את הטעות ולא לתת לי לצאת מהחנות בצורה מבישה כזאת, שאין להם שום פתרון והם נותנים לי טלפון של שרות לקוחות להתלונן. יום למחרת שוחחתי עם מנהלת שירות לקוחות דנה, לא היה לה פיתרון עבורי שיספק אותי ובנוסף גרמה לי להרגיש שאני שקרנית.
כספי סוג הנזק :
לקחת אחריות על מה שנאמר ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה