|
|
|
|
|
|
מקרר פגום |
נושא התלונה: |
ואקנין שמעון |
שם/כינוי: |
יום שני 14 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון בת ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב חודש 11/11 רכשתי מקרר 3 דלתות L.G אחרי שהביאו לי את המקרר הבחנתי
2 ליקויים במקרר 1. המגירות התחתונות עקומות 2. הרווח בין הדלתות לא סימטרי.
הזמתי טכנאי והוא אמר שאי אפשר לתקן את זה וצריך להחליף מקרר ושנותן השרות ברימאג יצרו איתי קשר. כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר ואני אחרי יומיים התקשרתי לסניף השקם ששם רכשתי את המוצר והם הפנו אותי לברימאג, בברימאג אמרו לי שישלחו לי טופס לחתום עליו שאין לי תלונות וטענות כלפיהם וזה עוד לפני שקיבלתי מקרר חדש ועוד לא בדקתי אותו , זה ממש לא מקובל עלי שאני צריך לחתום שאין לי טענות או תלונות בזמן שיכול מאד להיות שכן יש לי. עד עכשיו
המקרר שרכשתי נמצא במרפסת שלי ללא שימוש , אני מאד כועס ומאוכזב מהשירות הלקוי של שקם אלקטריק, אני רכשתי את המוצר אצלם והם אלה שצריכים לספק לי תשובות מספקות. אני מבטל את העסקה ובטח ובטח לא יקנה יותר שום מוצר משקם אלקטריק . אני נעלבתי מהיחס ומעוגמת נפש .
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|