|
|
|
|
|
|
שואב אבק שאינו שואב |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שואב אבק של פיליפס בשקם אלקטריק פ"ת קניון אבנת לפני כ-10 חודשים ולאחר כ-חודשיים היה ריח איום במהלך שאיבה. הייתי בתחנת השירות שלכם בר"ג בו נאמר לי שצריך להחליף פילטרים. מיום זה, אני עושה כל מאמץ כדי להשיג את הפילטרים, אם זה להגיע למחסן לראשון לציון, אם זה בהתכתבות מתמדת עם פקידת המחסן.
שלחתי מכתב לפקס לתלונות הציבור. ועד לרגע זה לא נענתי. (המכשיר עדיין באחריות)
בחרתי את המכשיר מאחר וחשבתי שמאחורי מכשיר זה עומד "שירות טוב".
|
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|