|
|
|
|
|
|
עיקוב בהספקת מוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי ב 28.6.12 מזגן מיני מרכזי מסניף שקם אלקטריק בכרמיאל ביחד עם עוד חבר, והובטח לנו הספקה תוך 7 ימים .
עברו יותר מ7 ימים ולא קיבלנו שום הודעה על מועד ההספקה , לכן פניתי לסניף הנ"ל וביקשתי הסבר על העיקוב , כמובן כל אחד מהמוכרים זורק את האחריות על מישהו אחר .
וכך עברו 5 ימים עד שדברתי עם שירות לקוחות של שקם אליקטריק והם גם כן הבטיחו לי תשובה תוך 24 שעות .
למרות שאני קליינת שלהם הרבה שנים ורכשתי בשלוש השנים האחרונות מעל 20000 ש"ח מוצרי חשמל ולא קיבלתי יחס כמו שצריך .
אבקש את טיפולכם המהיר והיעיל לעזור לי בפתרון לבעיה .
אבקש גם כן פיצוי על עוגמת הנפש והעיקוב שנגרם כתוצאה משירות לא יעיל .
|
הספקת מוצר תןך 24 שעות ופיצוי מתאים לנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|