|
|
|
|
|
|
אי החזר כספי בעקבות ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה, אחוזה 86 |
כתובת: |
רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת קפה של נספרסו ב 14/9 (הזמנה: 5789***** ) בסניף שקם אלקטריק ברעננה. נסיון הפעלה בבית נכשל. המכונה נארזה והוחזרה חדשה לאחר פחות מ- 48 שעות. מארז קפסולות קפה נשאר סגור, מקציף החלב לא יצא מקופסת הקרטון שלו. בבדיקה בחנות התקלה חזרה על עצמה ורק לאחר מספר ניסיונות החלה לפעול ללא הסבר מניח את הדעת. בקשתי לבטל את העסקה ולקבל פיצוי כספי בהתאם לתקנות בחוק הגנת הצרכן. מנהל החנות הצהיר בקול כי תקנות חוק הגנת הצרכן אינן מעניינות אותו והוא לא מוכן לבטל את העיסקה. השארתי את המכונה בחנות והלכתי לדרכי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי של עלות המכונה 1380 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|