|
|
|
|
|
|
זמן של חודש עד לקבלת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מספר 79572 שפירסמתי בשבוע שעבר על זמן של חודש עד קבלת טלויזיה שהזמנתי דרך שקם אלקטריק חזרה אליי נציגה של שקם וברוב חוצפתה ביקשה כי אוריד את התלונה מן האתר מבלי כל פיצוי כלשהו על עוגמת הנפש שנגרמה לי. ממש חוצפה מצד רשת שקם שבחרה לא להתייחס לתלונה וכל מה שחשוב לה זה רק שאני אוריד את התלונה מן האתר. שום פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי לא הועלה כאופצייה ומבחינתם זה תקין שלקוח יחכה כחודש ימים עד לקבלת מוצר. פשוט רשת חרטה שלא מצדיקה את הכניסה לחנויות שלה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|