פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות ירודה מאוד בסניף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' גיבורי ישראל נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום,
בתאריך 20.12 רכשנו מקרר של חברת LG במסגרת המבצע לשדרוג מקררים ישנים. המוכר יוגב צדוק היה אדיב ונחמד, אך לצערנו זה הדבר היחיד החיובי שניתן להגיד על שירות בסניף זה. לאחר מספר ימים גילינו שהכתובת הרשומה בהזמנה שגויה. במהלך הקניה נמסרה הכתובת הנכונה גם בעל פה וגם צולם ספח ת.ז. עם הכתובת הנכונה ולמרות זאת הוכנסה כתובת שגויה להזמנה (קורה..). מנקודה הזו והלאה נתקלנו בין מצב של שירות גרוע לבין חוסר שירות כלל. להלן הפירוט:
1. ביום שבו התגלתה הטעות (25.12) התקשרנו לסניף שקם אלקטריק המדובר. התקשרנו בין שעות 10:00 ל 14:00 לפחות 10 פעמים לשני מספרי הטלפון. אף שיחה לא זכתה למענה! (בהמשך כאשר שאלנו על כך החנות התקבלה התשובה המתחמקת "כלל הטלפונים פועלים").
2. באותו היום (25.12) התייצבנו בחנות. בחנות אמרו שזה הליך נורא מסובך, שצריך לשלוח חומרים לספק ואמרו שיטפלו בנושא. התעקשנו שהחומר ישלח בנוכחותנו והוא אכן נשלח. כמו כן הובטח לנו שיעדכנו אותנו "ברגע שיהיה חדש". (מוכר בשם סאיד).
3. בימים הקרובים לא קבלנו אף טלפון מהחנות וכמו בפעם הקודמת גם לא הייתה תשובה לניסיונות שלנו להתקשר (הפעם, לצערנו, זה פשוט לא הפתיע..)
4. ביום שישי 28.12 התייצבנו שוב בחנות ("אם אין אני לי מי לי..") הסתבר שהתקבלה בקשה מהספק למידע נוסף אודות הרכישה, אך אף אחד לא טרח לענות עליה (לפחות הטלפונים לא בודדים בהזנחתם..) בשלב זה דרשנו לדבר עם הממונים ופה מגיעים לשיא בסיפור
5. סגן מנהל סניף יוסף חנין, בחור ממש לא חביב, טיפל בנו אפילו לא בכתף קרה, הוא הקרין באופן מובהק שהמקרר שלנו ו/או קבלתו ממש לא מעניינים אותו והוא לא מבין כלל למה אנו מפריעים לו. בין הציטוטים נשמעו דברים כגון: "אז הצגתם ת.ז. עם כתובת אחרת" (הראנו לו שהת.ז. הודפסה לפני שנים), "אני אתקשר מתי שאני אחליט אם בכלל" ועוד מהסגנון הנ"ל.
לאור השירות הנ"ל והקושי להתנהל בגישה הזו אנו פונים אליכם בבקשה:
1. לוודא טיפול בשינוי הכתובת והספקת המקרר ליעדו.
2. טיפול ברמת שירות בסניף כראות עיניכם.
נ.ב.:
• מצורפת ההזמנה והעתק ת.ז.
• העתק של המכתב נשלח למשרד התמ"ת ואתר תלונה
בכבוד רב
משפחת יודילביץ'
שינוי הטעות בהזמנה והספקת המוצר פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה