|
|
|
|
|
|
בעיה חוזרת של סדק שנוצר בעצמו במדף הירקות התחתון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מקרר סמסונג דגם RT59MMSW נקנה בסניף קניון איילון בתאריך 23/04/12 סופק בתאריך 15/07/12 לבייתי , ממועד ההספקה ועד היום פעמיים המדף התחתון של הירקות נסדק מעצמו !!!
לא יתכן שמוצר בעל שם עולמי כ SAMSUNG מגיעה עם בעיה שכזאת ללקוח ,פוגע באמינות מוצרי החברה , וגורם ללקוח עוגמת נפש !
אני מבקש מדנה מנהלת השרות שתיצור איתי קשר בהקדם האפשרי
|
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|