פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ופגיעה ושרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
איצקוביץ דודו שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית כתובת:
שקם אלקטריק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02/04/06 הגעתי לחנות אשר נימצאת בקניון נצרת עלית "שקם אלקטריק"
וביקשתי מהמוכרת האם ניתן להזמין את המוצר ולקבלו היום לטענתה מסרה לי כי אין אפשרות אלא להמתין למחר בבוקר לשעה 10 שאלתי אותה פעם שנייה זה בטוח שזה יגיע ואז היא בדקה שוב ומסרה לי שיש בסניף עפולה וזה יגיע עם שליח מחר לאותה השעה 10 הזמנתי את המוצר והגעתי למחרת לקבל אותו ולהפתעתי אכן המוצר לא הגיע שאלתי אותה מה קרה ואז התחילו הסיפורים כמו שכולם יודעים המוביל ניתקע עם הרכב והוא אמור להגיע כל רגע המתנתי בחנות עוד כשעה אך המושיע לא הגיע ניגשתי למוכרת וביקשתי שברגע שהמוצר יגיע שתישלח לי אותו למקום העבודה ואכן עברו מס שעות והמוצר הגיע עטוף בצורה מתנת יום הולדת הודתי למוכרת על המאמץ ושירות ונסעתי עם המתנה הביתה כשבאתי לפתוח את האריזה הופתעתי לגלות שהמוצר היה פתוח כניראה מתצוגה והדבר ששבר את גב הגמל שהמוצר לא הגיע בשלמותו ללא מטחנת בשר ניגשתי לחנות בשעה 8 בערב כשעה לאחר קבלת המוצר ואמרתי לסגן מנהל שאני רוצה לבטל את העיסקה אז הוא מסר לי שעלי לשלם דמי ביטול 10% לא הבנתי מדוע כ"כ אני החזרתי את המוצר ארוז באריזה מקורית חזרתי למחרת בבקר וניגשתי למנהל החנות בשם רונן אשר טען בפני שלא הוא זה שמכר לי את המוצר ואין לו סמכות לבטל עיסקה ללא תשלום 10% מסרתי לו שאין לי בעייה תחייב ואני ידאג לקבל לא רק את 10% אלא מעבר לזה כעבור מס דקות פניתי שוב למנהל רונן אך הוא כל הזמן ניסה להתחמק ואז הגיע רגע האמת המנהל פנה אלי ומסר לי שאין מושג כזה אצלנו ביטול עיסקה צלצלתי לשרות לקוחות ולטענתם הם לא מטפלים בנושא ביטלי עיסקה ביקשתי לדבר עם אחראית שרות לקוחות אך לטענתם היא לא נימצאת בעבודה שוחחתי עם ממלאת מקום בשם פמלה והסברתי לה את כל הסיפור ואז אמרה לי שהיא תחזור אלי עם תשובה אך גם לא חזרה אלי התקשרתי בצהרים והשגתי את הגברת בשם פמלה אך לטענתה מסרה לי שהיא לא מטפלת בנושא ביטולי עיסקה ובנוסף אמרה לי שאני שקרן ביקשתי מימנה שתפנה אותי לאחד המנהלים אך לשוא אין עם מי לדבר מכיוון שהם נימצאים בסבב הרמת כוסית ברצוני לציין שהמוצר נישאר בחנות בה רכשתי אני לא יודע למי לפנות הלאה

כ"כ יש לי סרט מצולם ומתועד על התנהגותו הבלתי מוסרית של המנהל בשם רונן אשר אמר לי קח את המוצר שלך ותעזוב את המקום ברצוני לציין שבשנה החולפת קניתי מוצרים בשווי עשרות אלפי שקלים זו היתה הפעם האחרונה שלי כף רגלי לא תידרוך בחנות שקם אלקטריק

דודו
איצקוביץ
עלבון סוג הנזק :
מבקש זיכוי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה