פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות - הטעיית לקוחות !! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פארק הברון, מרכז זד"ל ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול בשעות הצהריים יצרתי קשר עם סניף החנות שנמצא ברחוב זד"ל בראשון לציון, במטרה לרכוש מכונת קפה של נספרסו לאחר השוואת מחירים באינטרנט.
ענה לי מוכר בשם דוד אמינוב. כאשר שאלתי אותו מה מחיר המכונה (ציינתי בפניו דגם ספציפי) הוא אמר שהוא לא מוסר מחיר בטלפון. שאלתי האם המחיר בחנות הוא אותו המחיר כמו באינטרנט (ציינתי בפניו את המחיר המופיע באינטרנט) והוא אמר "תבואי, המחירים כמו באינטרנט".
לאחר זמן מה התקשרתי לחנות שוב כדי לברר פרט נוסף וענתה לי מוכרת בשם ענת מוניס. ענת הסכימה למסור לי את מחיר המוצר וציינה שמחירו 1833 ש"ח. ווידאתי עם ענת פעמיים האם מדובר אותו הדגם, וענת מצידה השיבה שבוודאי ואפילו גיחחה מדוע אני כל כך לחוצה.

יצאתי מהעבודה במיוחד ונסעתי לראשון לציון על מנת לרכוש את המוצר אך כאשר הגעתי לחנות נאמר לי שמחירו 2450 ש"ח. הזכרתי לדוד את השיחה מהצהריים אך הוא מצידו הכחיש שאמר לי שהמחיר הוא כמו באינטרנט ורק "זכר" שאמר לי לבוא. ביקשתי שייצור קשר עם ענת על מנת לברר מדוע מסרה לי את המחיר שמסרה וענת מצידה אמרה "אוי, כנראה טעיתי"

האם אני כלקוחה, שעשתה את כל שעליה לעשות - ביצעתי סקר, ביררתי מול החנות (פעמיים!!) את המחיר, האם אני צריכה לספוג טעיויות המוכרת??

בנוסף אציין, שבתחילה דוד התייחס בסבלנות אך כאשר הבין שמכירה לא תצא מהשיחה בנינו הוא התחיל להיות קצר רוח, ניסה להתחמק ממני, לא הסכים להמשיך לתת לי שירות וכל הזמן חמק לטובת לקוחות אחרים (כאלו שחשב שיצליח למכור להם משהו).

זהו פשוט רמאות והונאה לשמה !!!
האם נציגי המכירות של החנות לא צריכים לעמוד מאחורי המילה שלהם?

בושה שככה מתנהלת רשת כל כך גדולה !
אני לרשת שקם אלקטריק לעולם לא אכנס שוב ואדאג שגם מכריי ידירו רגלם מסניפי הרשת !

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה