אופי של מנהל |
נושא התלונה: |
איוב חליל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 22 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
524 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכבוד
דודי מנטין
מנכ"ל רשת שקם אלקטריק
שלום רב,
הנדון : הודעה ותלונה על מנהל של סניף רגבה
אני איוב חליל ,לא מזמן עבדתי בשקם אלקטריק ברגבה אצל אדון צור בר הידוע שהוא מבטיח הבטחות שווא אני מכיר את המקרה של הלקוחה עם המזגן באופן אישי כי הייתי נוכח בזמן הוויכוח בינו לבין הלקוח והוא כן הבטיח לה אם תביא לו חשבונית הוא ייתן לה הנחה והוא אפילו הכין מכתב שהוא טוען שלא הבטיח אבל הוא כן כי אני עמדתי לידו בזמן ההדגמה ללקוחה וזה לא מספיק היו עוד מקרים שהוא הוציא את הקריזות שלו על לקוחות ואפילו על העובדים של הסניף.מקרה נוסף הוא שבא איזה לקוח מבוגר עיוור ורצה להחליף את המכונת גילוח שהוא קנה ואז הלקוח התחיל לצעוק על זה שהובטח לו משהו אחר ואז אדון צור הנכבד במקום להרגיע את הלקוח הוא תפס קריזה והרים את קולו והתחיל לצעוק על האדם העיוור המבוגר
וכול זה לא נפסק הכול נמשך והוא מתייחס לעובדים כאל זבל ואת זה אדון ניר מנהל אזור צפון יודע מזה. זה שהוא פונה לכוח אדם ונותן עליי אישית תלונה שאני לא משתף פעולה עם הצוות ואני לא מגיע ולא נוכח בעבודה.נשמע מעניין , מה שמעניין שאני מופיע בתפנית כול הזמן ואין לי איחורים אלא רק פעם או פעמיים איחור של דקה או שתיים אם זה נחשב!!!
אז הגברת הנכבדת רונית סבא התקשרה אליי וסמכה על מנהל זה והביעה את תמיכת הרשת שלכם במנהל הנכבד !!!
ואז זה גורם לי לתהות :
מה שמעניין הוא :האם זה דפוס האנשים שאתם רוצים שייצגו אותכם מול לקוחות??
האם אתם דפוס התנהגות כזה שימשוך לקוחות???
הוא יטען שהמכתב הזה בגלל שפוטרתי, זה לגיטימי אבל אני יכולתי להתלונן לפני זה אבל לא עשיתי כי אני לא מחפש להתחיל עבודה ברגל שמאל, אבל אדון צור תפס דמות של מנהל שקרן של סניף רגבה והרבה לקוחות יודעים את זה.
רק טיפ קטן בשבילך צור את זוכר את הבחור שנמתח שבועיים עבור נגן הMP3 שלא קיבל ,ובסוף הוא ביטל הבחור שקילל אותך מולי והוא עכואי ורצה לפרק אותך ואתה מבין ערבית וראית איך אני הרגעתי אותו אולע בזמנו הייתי צריך לתת לו לפרק אותך מה איכפת לי.אבל אני יותר מלומד ומכובד ממך.
בהצלחה בעבודתך ושקריך אדון צור בר.
524
העתקים :
אלן ויל, מנהל תפעול.
רונית סבא ,מנהלת כוח אדם.
צור בר, מנהל סניף רגבה 524.
בכבוד רב
איוב חליל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|