פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המרדף הלוהט אחרי הצדק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ינואר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם רגבה כתובת:
מתחם רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:


‏יום שישי ‏02 ‏ינואר ‏2004 תאריך האירוע:

נקנה מכשיר חדש במחיר מלא שלא עובד באופן מלא מיום הקניה הבעיה היא שאם אנו רוצים לראות סרט עדיף לנו ללכת לקולנוע כי לאחר 30 דקות עבודה של הדי וי די
הוא פשוט מפסיק לשדר לאחר פיות חוזרות וכל פעם אותה תשובה במשך שנה הסוכן יגיע עוד כמה ימים שוב ושוב התיאשנו וברגע של כעס הגעתי וצעקתי ואז החליטו
לשלוח אותו בתום ה"אחריות" לבדיקה במעבדה על חשבונם לאחר כחודש בו היה המכשיר במעבדה קיבלתי טלפון בו אני צריך לשלם על השרות והחלק למרות שטכנאי המעבדה אמר לי מפורשות שהבעיה הזאת ידועה בדגם הזה ובגלל זה מחליפים חלק
לכל המכשירי די וי די האלו אז אני לא מבין למה חיכו כל כך הרבה זמן,
דבר שני נאמר לי מהחברה בגרמניה שהדגם שלי מאד ישן למרות שהובטח לי
המכשיר הכי חדש ומתקדם שקיים לפיליפס בסכום שהמכשיר עלה לי יכולתי לרכוש
3מכשירים פשוטים ואולי להנות מסרט אחד לפחות,
סוף מעשה חזר המכשיר מהמעבדה עבד שבוע ועכשיו אפילו חצי שעה צפיה אין לי והוא זרוק במחסן ואני רכשתי לי מכשיר חדש וזרקתי 2300 ש"ח עלדגם מעוד"משוכלל"
מסוג פיליפס
נרכש בשקם אלקטריק
פעם אחת קיבלתי טלפון כנראה לצאת ידי חובהנשאלתי מה מספר ההזמנה והתבקשתי לשלוח אותו
ומאז ועד יום זה לא חזרו אלי
החלפת מוצר פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
כפי שנאמר בשיחה טלפונית מהיום למר גרבר לא ניתן לטפל בפנייתו החוזרת
משום שלא הציג שום מסמך רכישה למרות בקשותינו{הלקוח התלונן באתר זה בעבר
והוסבר לו הן במס שיחות טלפוניות והן דרך האתר שע"מ לטפל בפנייתו אנו צריכים
טופס הזמנה}
תגובה:
לאחר קבלת הזמנה נוכל להתייחס למקרה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה