פרטי התלונה

תלונות משרד השיכון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בבקשת סיוע בשכר דירה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בגין מנחם 5,בית ברן, בית דגן, 50200 כתובת:
אשדוד/חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצרפת לכם מכתב תלונה ששלחתי להם:
שלום רב, לאחר שהתיק שלי הופנה אליכם אוטומטית מחברת עמידר , ניגשתי לסניף אשדוד לחידוש הזכאות בחודש יולי השנה, הבאתי את כל המסמכים הרלוונטיים, היות ויש לי מספר אי הבנות בתיק והיו 2 -3 תלושים לא ברורים התבקשתי באוגוסט להמציא תלושים נוספים, העברתי לאלה מסניף אשדוד את התלושים הרלוונטיים ,היא העבירה אותם לדבריה לאישור , אצל מנהלים בסניף חולון ושם זה כבר חודשיים תקוע !!! כל המסמכים שביקשו להמציא ממני הוגשו ועדיין אין שום המשך טיפול, אני מקבלת הודעות ממשרד השיכון על ניירת חסרה למרות שהועברה אליכם ואתם, חברת מ.ג.ע.ר לא רואה לנכון לטפל בזה בזמן סביר, ואני פונה אליכם אחרי שנתתי לתקופת החגים לעבור ושום דבר לא מתחדש, אין לי טענות לסניף אשדוד ולנציגה המטפלת בפרט ,הבעיה שלי היא מול ה"מנהלים" שיושבים בחולון ולא מקדמים את בקשתי,
מיותר לציין שאם אני מגישה את הבקשה לסיוע משמע אני זקוקה לזה , ואי טיפול בבקשתי מעל 4 חודשים הוא פשוט בזיון ואכזבה , אני נשארתי אצלכם בטיפול בגלל אלה הנציגה המקסימה אבל אני לא חושבת ששנה הבאה אשאר , סביר להניח שאעבור למתן חן, הייתי מטופלת מול עמידר 4 שנים וגם אז היו טפסים חסרים ובעיות כי התיק שלי לא מובן אבל מעולם , מעולם לא לקח כל כך הרבה זמן להעביר ניירת למשרד השיכון.
אני מבקשת לקדם בדחיפות את הבקשה שלי , לעדכן אותי אם חסר משהו ולדעת מי הגורם שמטפל בבקשתי .
תודה
ובזבוז זמן סוג הנזק :
התיחסות מיידית וטיפול דחוף בבקשה פתרון נדרש :

משרד השיכון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה