פרטי התלונה

תלונות טרה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
קניתי גבינת שום שמיר מחברת טרה. תאריך התפוגה שלה היה 20/12. בתאריך זה הגבינה היתה מלאה עובש.
התקשרתי בתאריך 28/12 לטרה. התקשרתי ולאחר המתנה כוללת של 20 דקות (!!!) ענתה לי טלפנית וכשסיפרתי לה ל הגבינה אמרה- גברת, התאריך היום הוא ה28! אמרתי לה שאמנם עברו כמה ימים אך יצאתי עם משפחתי לחופש ולא הספקתי לטפל בדבר. היא לא לקחה כלל אחריות על התקלה.
אשמח לקבל יחס הולם לתלונתי ושחברת טרה תראה אחריות על מוצריה ועל הפגמים שקורים (עליי לציין כי בדרך כלל אני מרוצה מאוד ממוצריה).
תודה,
חרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

טרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה