החלפת מקרר |
נושא התלונה: |
אוסיפוב יאנה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 05 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
גנרל פייר קינג 20 |
כתובת: |
גנרל פייר קינג 20 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
סבתא שלי (בת 75) רכשה מקרר. ההובלה הביאה את המקרר ללא אריזה, וחיברה אותו לחשמל. היא פתחה אותו, ושמה לב שקשה לה לפתוח את הדלת שלו (יש לה כאבי מפרקים), ושהוא קטן יותר ממה שהיא חשבה. היא הגיע לסניף יום למחרת ובקשה להחליף. המנהל אמר שהאריזה פתוחה ולכן לא ניתן להחליף, ולא רצה להקשיב לה, פשוט הלך בצורה מזלזלת, תוך כדי שהיא מנסה לדבר איתו.
היא לא השתמשה במקרר, היא נתקה אותו מהחשמל ומשתמשת בישן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף במקרר אחר/לבטל את העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|