שרות גרוע-טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני מעוניינת להתלונן על השירות הלקוי בסניף חיפה, רכשתי טלויזיה ביום ו' אחרון(06.12.13), הובטח לי כי אחרי 72 שעות, לא כולל שישי - שבת יצרו עימי קשר לגבי התקנה.
עד היום לא קיבלו ניירת של הזמנה מהסניף בחב' ההתקנות, מושכים אותי ולא עושים מה שהובטח בעת הקניה. בנוסף לא היו תלושים של מתנה ובשביל זה אני צריכה להגיע במיוחד.
בנוסף בעת ההזמנה עשו מס' טעויות והייתי צריכה לחזור כדי שהדבר יתוקן.
אני מבקשת בירור מקיף ומעוניינת לקבל את מה שהובטח לי , אחרת אדרוש לביטול עסקה.
אודה לעדכון בנושא.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מעוניינת לקבל את מה שהובטח לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|