הטעיית לקוחות במחיר מוצר ממבצעי החברה |
נושא התלונה: |
כהן שי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון 127 |
כתובת: |
יגאל אלון תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באפליקציית "מחסני חשמל" הבחנתי במיקרוגל 20 ליטר של HEMILTON,במחיר מבצע 222.נסעתי לחנות ביגאל אלון בתל אביב,הראתי לנציג את המבצע וביקשתי לרכוש את המוצר.הנציג גבי בנישתי אמר לי שיבדוק במלאי והודיע לי שיש מכשיר אחרון.לתדהמתי הרבה-בקופה הודיעה לי הנציגה אתי דנן שהמכשיר עולה 279.הראתי לה את האפליקציה בשנית,ובשלישית בה המחיר 222 ושאלתי לגבי הטעיית הלקוחות.היא הודיעה לי בנימוס שזה לא באחריותה,ולכן ביקשתי לשוחח עם מנהל לגבי המחיר והטעיית הלקוחות.הפקידה החביבה לא הצליחה להשיג את המנהלת וכנ"ל לגבי מנהל נוסף בשם רמי שלא נמצא.וכששוחחתי עם המוכר גבי,ביקשתי לדעת מי המנהל שאוכל לדבר עימו על ההטעייה של הלקוחות,הוא בדק ואמר לי שאין מנהל והמבצע כבר היה וכנראה נגמר,שאבדוק תאריכים באפליקציה,ושאבוא למחרת.הסלולה שלי נגמרה וביקשתי מהנציגים שיבדקו באפליקציה,אך לאף נציג לא היה מושג על מה אני מדבר...ואין לאף אחד את האפליקציה של מחסני חשמל שהם עובדים בה...עזבתי את החנות מאוכזב מהיחס המזלזל,והמשפיל של חוסר האונים מול נציגי החברה שלא מסוגלים לתת פיתרון אמיתי למצב.הטענתי את הפל' וגיליתי שאין תאריך תוקף למבצע באפליקציה,ויש כאן הטעיה ברורה וכנראה מכוונת של הלקוחות.
|
עילבון ו |
סוג הנזק : |
רכישת המוצר במחיר המבצע שפורסם 222 שח+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|