פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
MP3 - Ibead 1.5< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צומת ירקונים וקרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר MP3 ממחסני חשמל בצומת ירקונים לפני שנה כמתנה לבר מצווה של אחי ולאחר כחצי שנה אמא שלי ציינה שהמכשיר כל הזמן מתקלקל והולך לתיקון (בסניף ק. אתא) ולאחר התיקון (שאורך מינימום חודש) שב ומתקלקל (אינו נדלק/נדלק אך עם מסך שחור וכד') שוב וחוזר חלילה, בכל פעם מחסני חשמל טוענים שהמכשיר הוחלף בחדש ושוב לאחר זמן חוזר ונשלח לתיקון. בו ברגע שסיפרה על הבעיתיות במכשיר לא יכולתי לקחת אותו משום שהיה ב"תיקון" לאחר כחודשיים לקחתי את המכשיר אל הסניף שבו נרכש, לאחר המתנה של כחצי שעה שבה מולי נציגת שרות של מחסני חשמל ישבה וגזרה ריבועי נייר ושאר הנציגות היו עם לקוחות אחרים התפנתה אחת מהן הזדהתה כאחמ"שית ובררה מה רצוני, גוללתי בפניה את הבעיתיות וכן ציינתי שאין ברצוני בהחזר/זיכוי כספי כלשהו אלא במכשיר MP3 תקין זה או מחברה אחרת אך העיקר שיעבוד ולא יעביר את זמנו בין תיקונים, לאחר ששמעה אותי הלכה וביצעה כמה טלפונים ולבסוף (לאחר כשעה....) מסרה לי טלפון עם שם והסבירה שעליי להשיגו ושהוא זה שיוכל לעזור לי בנושא מכיוון שאינה משיגה אותו כעת ככל הנראה אלו לא שעות הפעילות שלו (?!?!?). לאחר כשעה הגעתי הבייתה וניסיתי לצלצל אל אותו מס', אנא לי בחור נעים שהזדהה כיבואן המכשיר שנמצא אצלי וכן בעל האחריות עליו, לאחר שגוללתי גם בפניו את אותו הסיפור וכן ציינתי שאיני מעוניינת בהחזר/זיכוי כספי אלא במכשיר שפשוט יעבוד. הוא ציין שזוכר מקרה שכזה במחסני חשמל בצפון וכן שביקש לשוחח עם אותו לקוח ע"מ לההבין את הגורם לתקלות החוזרות, לטענתו מחסני חשמל מנעו ממנו מידע זה. בנוסף, ציין שאין כל קושי ואכן המכשיר יוחלף במכשיר דומה (מכיוון שאני התעקשתי על מכשיר שידוע שאינו שב והולך לתיקונים והספק המליץ על דגם שונה=מבוססי פלאש), כמו כן, מסר בפניי כמה אתרי אינטרנט שאוכל לבחון את הדגמים המדוברים, בין השאר האתר שלו: mp3zone.co.il , מכיוון שהייתה לו נסיעה עיסקית למשך שבוע, סיכמנו את השיחה לעוד כשבוע וחצי ונמשיך מאותה נקודה. לאחר כשבועיים יצרתי אני עם הבחור קשר ע"מ לקבוע פגישה ולבצע את החלפת המכשירים, לדעתו יהיה מסובך להגיע אל המשרד בראשל"צ ועל כן קבענו ליום שישי הקרוב בשעה 10 באור יהודה, באותו יום שישי בשעה 10 אני מנסה להשיגו ע"מ לקבל את הכתובת המדוייקת אולם לא היה מענה בטלפון שלו, גם לא לאחר כשעה וחצי, בסופו של עיניין התחלתי אני להתקדם והגעתי אל אור יהודה לכניסה לעיר, אך לאחר כחצי שעה התייאשתי וחזרתי לת"א מכיוון שהיו לי סידורים נוספים, בכל הזמן שעבר על חצי שעה לערך ניסיתי לצלצל אליו. רק לאחר כשעה הועיל לחזור אליי וניסה למסור לי את כתובת המפגש, הסברתי לו שלצערי לא אוכל להפגש מכיוון שקבענו ל10 וכרגע כבר 12:30... שוב קבענו להמשך שיחה במהלך השבוע, שוב אני יצרתי קשר עם הבחור ביום שלישי לערך ובאותה השיחה תאר הבחור בעיה שעלתה מכיוון שאינו יכול להחליף יותר מכשירים מסוג שאני רכשתי ועל כן אינו יכול לבצע את אותה החלפה כפי ששוחחנו בשיחה הקודמת/ראשונה. כל זאת נמשך כמעט 4 חודשים, כלומר מהשיחה הראשונה שלי עם אותו בחור ועד שלבסוף מסרתי לו את המכשיר, שבועיים לאחר שקיבל את תאר בעיה אחרת ש"צצה" והיא שכל המכשיר הותך כאילו שמישהו הכניסו למיקרוגל והפעילו, הסברתי לו שביום המסירה (וכן לפני כן) לא הייתה שום עדות על גבי המכשיר על התעווטות פלסטיק כלשהי, הוא הסביר שכנראה זה נראה רק ל"עין מקצועית" ומכיוון שאני איני כזו אולי לא שמתי לב אולם מנגד חוזר ומציין ש"אין מצב" לפספס כזו התעווטות.... נכון להיום המכשיר עדיין אצלו, הוא אינו מוכן להחליפו במכשיר חלופי/חדש אלא בתוספת של כ500 שקל (זאת לאחר שהמכשיר נקנה ב1000 ש"ח!!!) שאותם איני מוכנה לשלם.
כספי ועוגמת נפש (שולם 1000 ש"ח ללא כל תמורה כשנה) סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר תקין! (=שאינו ילך וישוב מתיקוני פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה