פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לקבל מאוורר שהוחזר לחנות ללא שימוש נושא התלונה:
אביבי אהרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מודיעין, מרכז ישפרו סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה:
לפני 6 ימים רכשתי מאוורר רצפתי מסוג Gold Line, כדי להשתמש בו במהלך בימים החמים של סוף הקיץ. לאחר שימוש יחיד במוצר ראיתי שהוא אינו עושה את עבודתו כהלכה - העוצמה שלו לא מורגשת כמעט הוא מאוורר אולי את עצמו... לכן ביקשתי להחליף אותו במאוורר אחר, טוב יותר (אותו התכוונתי לקנות מ"מחסני חשמל"). לכן חזרתי לסניף בתקווה להחזיר את המוצר ולקנות אחד אחר. לאחר שהסברתי את עצמי נאמר לי שאין אפשרות החזרה מכיוון שאי אפשר לזכות אותי על המאוורר ללא אריזת המוצר.
הסברתי לנציגים ב"מחסני חשמל" שלא חשבתי שהמאוורר לא יעשה את תפקידו לכן ישר זרקתי את האריזה ואין לי אפשרות לאתר אותה. האפשרות הזו, שהמאוורר לא יורגש, כלל לא עלתה אצלי כי סמכתי על "מחסני חשמל" שלא ימכרו לי בלוף, אך קיבלתי סירוב אחרי סירוב באותה טענה וגם שיחה עם סגנית מנהל הסניף נפלה על אוזניים ערלות - היא אמרה לי שזוהי מדיניות החברה וטענה שאין לה מה לעשות עם המוצר, הסברתי לה שמלבד לשים אותו בארון ושוב לרכוש אחד חדש גם לי אין מה לעשות איתו. אני חייב לציין שהמכשיר לא היה מלוכלך, לא נעשה בו שימוש וכרגע אין לי מה לעשות איתו, הוא פשוט עובד גרוע ולא מבצע מבחינתי את ייעודו. כרגע נשארתי עם מאוורר שאין לי מה לעשות איתו והוא רק תופס לי מקום, אני רוצה להחליף אותו במאוורר טוב יותר ב"מחסני חשמל", אך לא מקשיבים לבקשתי בטענות חסרות טעם.


כספי סוג הנזק :
מבקש לאפשר לי להחזיר את המאוורר החסר תועלת, לזכות אותי על מחירו כדי שאוכל לרכוש מאוורר טוב יותר במקומו פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה