פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע! יותר נכון חוסר מתן שירות!חוסר אמפתיה והנה כלפי הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ברחוב מנור 2, במתחם מסחרי מגה אזור תעשייה חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי קנינו לתומינו ולחוסר מזלנו חובה לציין, מכונת כביסה מסוג סמסונג ו2 מזגנים מסוג אלקטרה. רכשנו את המוצרים בסך 6000 ש"ח, סכום לא נמוך עבור זוג סטודנטים צעיר בתחילת דרכו בזמן מעבר לדירה חדשה ולקראת חתונה בעזרת השם.
הכל התחיל בכך שהזמנו מכונת כביסה- עם ההזמנה של המכונה היה כלול הובלה והתקנת המכונה בחינם. התקשרה אליי בחורה שלא זכור לי שמה שאמרה לי שהיא יכולה לשלוח לי את המכונה בתאריכים 14-15.9 בשעות הבוקר המוקדמות- 8:00-13:00 , הסברתי לה כמה פעמים שאלו הן שעות בעייתיות עבורנו משום שמיותר לציין שאנחנו שנינו עובדים ולומדים פעמיים בשבוע אך ללא כל הבנה ואכפתיתיות! לאחר ריבים רבים הבנתי שאין באפשרותי לעשות הרבה וביקשתי מאימא של בן זוגי שכרגע בחופש מהעבודה לבוא ב-15.9 בשעה 8:00 בבוקר לקבל את המכונת כביסה, הייתי צריכה להטריח אותה במקום שהחברה שממנה הזמנתי את המכונת כביסה תנסה לבוא לקראתי אפילו בקצת אך לבסוף ממש ללא כל עזרה והבנה! התאכזבתי אך ספגתי לסופו של דבר.
השיא של האכזבה והשפל מבחינתי קרה ב-14.9. עבור המכונת כיבסה היה כלול במחיר הובלה והתקנה, עבור המזגנים היה צורך לשלם בנפרד הובלה בסך 100-150 ש"ח בערך לא זכור לי כ"כ והתקנה של כל מזגן בין 500-1000 ש"ח, מה שלא היה אקטואלי מבחינתינו בכל אופן. החלטנו שבן זוגי יביא את המזגנים בעזרת הרכב של העבודה שלו, רכב גדול שמסוגל להכיל 2 מזגנים ו-2 מנועים ומיידעים של המזגנים. הוא הביא אותם ובמקרה ביום שישי ה- 12.9 היה אצלנו המתקין מזגנים שראה את המזגנים ואמר שהביאו לנו מסגן 1 כ"ס עם מיידע 1.15 כ"ס. מה שלא קין בעליל ולא נכון ובלתי אפשריי להתקין ככה את המזגן. חיכיתי ליום ראשון- היום - 14.9.14 התקשרתי לסניף בבוקר הסברתי להם תחילה את הבעיה, ענתה לי מישהי בשם ליבנת, תחילה אמרה לי לבוא ולהחליף את המיידע בעצמי- מיותר לציין שבן זוגי עשה זאת על חשבון עבודתו וזמנו , כמובן שלא הסכמנו לכך כי זו הייתה בעיה שלהם והם צריכים מבחינתנו לדאוג להחלפת המיידע של המזגן, אחרי מריבות והמתנות ארוכות שיחזרו אלינו עם תשובה ולבסוף קיבלנו תשובה אחרי שאנחנו התקשרנו ועשו לנו טובה שענו לנו בכלל, אמרו לנו שיכול לבוא מוביל רק בשעה 15:00 בצהריים, ושוב חזרנו לבעיה שהם קובעים מתי להגיע ללא כל אכפתיות והנה שאנחנו בעבודה וזה בעייתי עבורנו לעזור את העבודה כדי לקבל את המוביל. ושוב וויכוחים , ריבים וצעקות ואמרו לנו שיגיע מוביל בין השעה 18:00-19:00, שעה שהייתה מצוינת עבורנו משום שזו השעה שאנו מסיימים לעבוד והשעה גם שמתקין המזגנים היה אמור לבוא להתקין את המזגנים. אני יצאתי מהעבודה בשעה 18:30- יש לציין את זה שהם לא יצרו איתנו קשר אלא אנחנו יצרנו איתם והם לא תמיד עונים וההמתנה היא ארוכה ומתישה, ענתה לי בחורה בשם דריה- בחורה לא סימפטית בעליל! אמרה שהיא לא יודעת מתי יבוא המוביל והיא מבררת, התנתקה השיחה והיא אפילו לא טרחה לחזור אליי, אני חזרתי אליה ושוב המתנתי המון זמן! היא אמרה לי שהמוביל צריך להתקשר אליי והוא יגיד לי מתי הוא מגיע, באמת הדבר היחידי שהיא אמרה שיקרה קרה והתקשר המוביל ואמר והוא יגיע בשעה 22:30 בלילה , כשאמרתי לו שזה לא אפשרי מבחינתי הוא אמרה שאין לו כוח בשבילי וניתק לי בפרצוף!!!!!! שעה לא מובנת ולא אקטואלית בעליל עבורנו במיוחד עוד כשהמתקין בשעה 19:00 חיכה אצלי בבית להתחיל להתקין את המזגנים. כמובן אני לא קיבלתי את זה ודרשתי שמישהו יבוא מוקדם יותר כי זה שעת עבודה של מתקין, שמן וכסף שלנו אך ללא כל מענה ועזרה ואיזשהי הבנה הכי מינימאלית! התקשרתי אלייה בחורה בשם סיגל אמרה שהיא מנהלת המובילים, היא התקשרה כדי להגיד שאין מה לעשות וזה הפיתרון היחידי מבחינתה. לאחר מכן חזרתי לסניף ושוב דריה הלא סימפטית ענתה לי, דרשתי ממנה מנהל היא אמרה שאין מנהל ופשוט שמה אותי על המתנה, כעבור 20 דקות של המתנה על הקו היא פתחה את השיחה ב " גברת אני מקווה שנרגעת" בנימה ממש מעצבנת ולא נעימה, ששאלתי אותה למה אני ממתינה היא אמרה שהיא דיברה עם המנהלת שלנו- סיוון- שאמרה לה בפשטות שאין מה לעשות. אני התעצבני והשיחה הפכה להיות ממש כבר לא נעימה עבורי בכלל, אמרתי שאני דורשת שיבואו ייקחו את המזגנים ויבטלו את כל העסקה ויחזירו לי את כספי, דריה ענתה לי רק ברגע שתחזירו את המזגנים שלקחתם מאיתנו נוכל לבטל את העסקה, כאילו שגנבנו אותם ולא שילמנו עליהם ממיטב כספינו. דריה דרשה שאני יערך את עבודתה ואת עזרתה להביא לי מוביל להחליף בין המיידעים שהם טעו בסוג שלהם כשבן זוגי לקח מהם. עברתי כמעט התמוטטות עצבים בגללם היום! אני מרגישה מושפלת ומאוכזבת משירות ברמה הכי נמוכה שראיתי בחיי! חוסר הבנה, אמפתיה, אכפתיות, שירותיות כלפי הלקוח, הם פשוט לוקחים את הלקוח כמובן מאליו! את הלקוח ואת הכסף שלו. לבסוף השיחה הארוכה מאוד הסתיימה בכך שדריה אמרה שמבחינתה ניתן לבטל את העסקה רק כשנחזיר את המזגנים שלקחנו מהם, בן זוגי תעצבן כששמע את זה ופשוט ניתק לה בפרצוף- מיותר לציין שהיא לא חזרה אלינו אחרי הניתוק אבל בסדר גם לא כ"כ ציפינו שהיא תחזור.
פשוט תת רמה של התנהגות, חוסר רמה והתחשבות בלקוח, חוסר שירותיות. הטעות הכי גדולה בחיים שלי הייתה להזמין מהם מוצרי חשמל כ"כ חיוניים לכל בית בישראל, זו חברה שלא נותנת ביטחון ללקוח, לא עוזרת ומבינה אותה ולא מעוניינת לעזור ולהבין אותה. פשוט אכזבה! זו הפעם האחרונה שהם ייראו את פרצופי שם ואני אדאג לכך שכל מכריי ידעו מיהי חברת מחסני חשמל ובעיקר בסניף חולון! שפוט בושה ואכזבה!
עלבון, כספי, סוג הנזק :
לפטר עובדים ומנהלים לא שירותיים ואכפתים, פיצוי על עוגמת הנפש שעברתי בגללם, ביטול העסקה ללא המתנה אלא באופן מיידי! ללמד את העובדים שם שירות מהו!!! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה