פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור אפייה נושא התלונה:
מזרחי ריקי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז ביג קריית שמונה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/4/14 רכשתי תנור אפיה מדגם סמסונג Q1N4T023 בסניף מחסני חשמל בק"ש.
בתאריך 23/9/14 יום לפני ערב חג התנור הפסיק לעבוד, פניתי לסניף בק"ש בבקשה לטפל בבעיה ושם העבירו אותי מפקיד אחד לשני בטענה שזה לא באחריותם ושהתקשר לחברה להזמין שרות.
בתאריך 30/9/14 הגיע טכנאי ותקן את התנור.
ושוב בתאריך 8/10/14 ערב חג סוכות התנור שוב הפסיק לפעול ושוב התקשרתי למחסני חשמל שוחחתי עם נציג בשם אשר אשר הבטיח שיחזור אליי ביום ראשון ב- 12/10/14 מכיוון שערב חג אין עם מי לדבר, לא שיש עם מי לדבר ביום רגיל השירות והיחס גרוע ביותר, יום ראשון כמובן שאשר לא התקשר ולא חזר כמו שהבטיח אני התקשרתי שוב ובקשתי לשוחח שוב עם מנהל הסניף, אבל הדבר בלתי אפשרי בטענה שהוא עסוק מטפל בלוקחות אחרים בקשתי והשארתי את מס' הטלפון שלי שיחזור ולא חזר.
התקשרתי לחברה של התנור וטכנאי הגיע שוב בתאריך 14/10/14 לאחר בדיקה הודיע שהלך כרטיס אלקטרוני.
בתאריך 21/10/14 הגיע שוב טכנאי עם החלק והחליף ושוב בתאריך 25/10/14 התנור הפסיק לפעול.

האם הדבר הזה נראה הגיוני שתנור של 5 חודשים בחודש יגיעו 4 פעמים טכנאים לתקן.

מבקשת את עזרתכם בפתרון הבעיה כי אני כבר התייאשתי.

דורשת להחזיר את התנור ולקבל אחד אחר במקומו.

ולא לקנות יותר בחמסני חשמל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת התנור לחדששש!!!! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה