פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון : תקלה במכשיר טלוויזיה חדשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לישנסקי ראשלצ כתובת:
חונים קונים ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי,
העתק: משרד התמ"ת, אמון הציבור, המועצה להגנת הצרכן, מחסני חשמל, אלקטרה בע"מ

1. בתאריך ה-4.8.2014 רכשתי טלוויזיה חדשה מסוג "פילפס" במחסני חשמל סניף "חונים קונים" בראשון לציון.
2. בשבוע הראשון זוהתה תקלה במערכת השמע של הטלווזיה, רעשים צורמים ומתכתיים, נפתחה על ידי קריאת שירות בחברת האחראיות "רטפון". במשך 5 פעמים הגיעו לביתי טכנאים רגילים ובכירים על מנת לפתור את הבעיה, אך ללא הצלחה. ראוי לציין שנותני השירות הביעו חוסר מקצועיות ותירוצי שווא על הבעיה(בהתחלה הודו בבעיה אך מפעם לפעם החליטו שהלקוח מדמיין).
3. במהלך התקופה, הטלווזיה נלקחה לבדיקת מעבדה ע"י "רטפון", הוסבר לנו שאכן היתה תקלה בטלוויזיה ונמצאו לטענתם "ברגים משוחררים".
4. תקלת השמע בטלוויזיה כמובן טרם נפתרה ושוב נפתחה קריאה, כאשר בבואו של הטכנאי הבכיר האחרון, היה פתרונו לשים בטלוויזיה מבודדי רעש ע"י פתיחתה בביתי ואינני הסכמתי לכך. הוסכם ביני לבין הטכנאי הבכיר (בוריס – המכיר את הבעיה מפעמים קודמות ), להעביר ל"אלקטרה בע"מ" המלצה להחלפת טלווזיה חדשה, עקב חוסר שביעות רצון מהמוצרו ומכשיר חדש שנמכר תקול.
5. לאחר כחודש התבשרנו ע"י מחסני חשמל, אשר במהלך התקופה יידעתי אותם על המתרחש והיו מעורבים בבעיה, על שלילת החלפת הטלווזיה, זאת בעקבות העברת מידע שגוי שהועבר ע"י טכנאי "רטפון" לחברת אלקטרה שהטלווזיה תקינה ובחוסר ידיעתנו על אף שהוסכם שישנה בעיה והעברת דו"ח אי תקינות ובקשה להחלפה.
6. לאחר כ-4 חודשים מתישים ומייגעים אשר נחלו כשלון חרוץ בטיפול הבעיה, החלטתי מיוזמתי לגשת למחסני חשמל עם הטלווזיה לקבלת עזרה, בעת הביקור בעיית השמע הושמעה למנהלת הסניף (אושרית) ולעובדי השירות אשר הבחינו בבעיה, והתבקשנו על ידי מנהלת הסניף להגיע בשנית לחוות דעת של סוכן אלקטרה - וכך עשיתי.
7. בביקור הנוסף במעמד מנהלת הסניף וסוכן אלקטרה (רומן), תקלת השמע נשמעה שוב וכאן בחרו כל המעורבים להשתמש בתירוצי שווא ש"זה המוצר", רומן הסוכן השתמש בכלי ההגדרות להורדת הבאסים ופתרונו היה לשמוע טלווזיה "ללא באסים" וחשוב לציין שעל אף שהורדו הבאסים התקלה עדיין נשמעה ממערכת השמע.
8. לסיכום, אציין שבחרתי לקנות מותג יקר בעל מוניטין ממיטב כספי, ומחברה רצינית וגדולה הנותנת שירות ואחראיות, אך לצערי הרב הופתעתי לגלות אחרת. נתקלתי לאורך כל התקופה בשירות אטום ומזלזל , מסועף וחסר מקצועיות המלווה בהתשה.
ברצוני לציין שחווית הקניה הותירה בי אכזבה ואי שביעות רצון בלשון המעטה הן מהמוצר והן מהשירות מול כל הגורמים המעורבים (מחסני חשמל, רטפון ואלקטרה בע"מ).
כעת נותרתי חסר אונים מול גוף קשיח, עם מוצר פגום לאחר 4 חודשים טורדניים שגבלו בטרטורים על גבול ההתעללות שגזלו ממני ומבת זוגתי זמן עבודה יקר ועוגמת נפש.
בכבוד רב
אליהו ***
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה