פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם ומזלזל של מחסני חשמל עפולה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יהושע חנקין 16 עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה על שירות בלתי הולם ופוגע של מחסני חשמל סניף עפולה

בתאריך 6/12/2014 קניתי מחשב של חברת מ3542 i5 G1TBK Dell בסניף מחסני חשמל בעפולה ואני מתחרטת כל כך שעשיתי זאת. כבר בשירות עצמו נכח מוכר שבזמן שאני מניסה לשאול אותו על המוצר הוא מטפל בו זמנית בעוד מספר לקוחות.
ביקשתי לראות את המחשב אבל לא היה במלאי ונאמר שהוא נראה בדיוק כמו במחשב בתצוגה רק פחות מעוגל,(דגם 3521 שיש לאח שלי ואותו רציתי לקנות ונטען שזה הדור החדש) מה שלא היה כך.

קיבלתי ב-12/2014/ 8 את המחשב ולאחר שניסיתי אותו ראיתי שהמחשב העוצמה שלו מאוד נמוכה לאחר שבדקתי עם המחשב של אח שלי ועשינו השוואה המחשב שלו נשמע בעוצמה הרבה יותר גבוהה מהמחשב שלי השוונו בהגדרות וראינו שהכל אותו דבר,ואין מה לשנות בהגדרות,המחשב כל כך נמוך עד כדי כך שגם שאני יושבת בחדר עם חלונות סגורים אינני יכולה לשמוע במחשב ונאלצת לשים אוזניות..
למחרת התקשרתי למעבדה Dell (מספר שרשום בתעודת אחריות) אם צריך לשנות משהו בהגדרות.במעבדה נאמר לי במפורש שאין מה לשנות בהגדרות כל עוד זה עוצמה של 100% ומה שצריך לעשות ללכת לסניף שבו זה עתה רכשתי מוצר ולהשוות עם אותו דגם ואז לברר אם יש תקלה,ובמידה וכן אשלח למעבדה לתיקון.

התקשרתי למחסני חשמל ואמרתי לנציגה על כך ואמרה לי לבוא לחנות, הגעתי לחנות והיה אותו מוכר שהיה בעת שרכשתי את המוצר ניגשתי לדבר איתו ואמר שהשבוע יגיע מחשב דגם דומה 3523 ושאבוא לשמוע,ששאלתי אם יש מספר שאפשר לדבר איתו או שייצרו קשר איתי שיגיע המוצר השיב שאני לא צריכה אותו שפשוט אבוא ואבדוק ,לאחר יומים שוב טרחתי והגעתי לסניף היה שם מוכר אחר שאמר לי שאין שום מחשב גם לא יגיע ששאלתי אז מה אני אעשה אמר שאשלח לתיקון ,מחשב שרק קניתי אשלח לתיקון שאלתי והרי במעבדה טענו שקודם לבדוק.... כעבור מספר ימים ביום שני 22/1/2014 התקשרתי שוב לסניף ,ענתה מוכרת בשם ר' לאחר ניסיונות להסביר לה את בקשתי והיא בהכחשות וטענות שלא דיברתי עם אף אחד כי אין לי שם של נציגה שאמרה לי לבוא, טענה שהיא מטפלת בי וביום שני הבא יגיע מחשב ופתחו הזמנה, ושדיברה עם מנהלת שלה, לאחר שבוע ב 29/12/2014 התקשרתי ביקשתי אותה ואמרו לי שהיא לא נמצאת בעשר בבוקר, ואתקשר בשלוש וחצי התקשרתי בשלוש וחצי ביקשתי אותה,בקושי נאותה לדבר ואמרה שיש לה תשובה בשבילי ומדברת עם מנהלת שלה ותכף חוזרת ,עבר מעל שעתיים ולא התקשרה התקשרתי שוב בחמש אמרו לי שהיא לא יכולה לענות ותחזור אליי וכך כל הערב אני מתקשרת והיא לא יכולה לענות ותכף תחזור אליי, הבחורה חזרה אליי רק למחרת בעשר בבוקר בתמימות שהיא לא מבינה על מה אני בכלל מדברת.

ובשיחה אמרה לי שהיא רוצה לעזור לי ויחליפו לי מחשב חדש,ומה שאמר המוכר שיגיע מחשב להשוות זה לא נכון וששיקר לי וקיבל על הראש(אז מי אומר אמת?) בשיחה היא נתנה לי מספר של מעבדה לראות אולי צריך לשנות הגדרות שאלתי, אותה באיזה מעבדה מדובר הרי דיברתי איתם ואמרו שאין מה לשנות בהגדרות ואמרה לי שזה מספר של מעבדה פנימית אחרת שהם עובדים איתם לא דאל, עוד היא טענה שבמעבדה של דאל שהתקשרתי אמרו שבכלל לא התקשרתי ולא דיברתי איתם (אז היא טוענת שאני משקרת.)עשיתי את מה שהיא ביקשה והתקשרתי למספר שהיא נתנה.

מתברר שמדובר באותה מעבדה של דאל , ולא כמו שהיא אמרה של מעבדה אחרת רק המספר שונה בספרה אחת, שוב דיברתי עם המעבדה ושוב הם טענו אותו דבר שצריך להשוות עם אותו דגם לדעת אם יש תקלה ובמעבדה לא הבינו מה העניין ושלחה אותי ללכת לבאג להשוות,והלכתי למרכזי קניות וחיפשתי את המחשב שלי שאוכל להשוות ולא נמצא כזה מחשב בתצוגה,שאפשר לשמוע.

בנוסף שאלתי אם יש תיעוד לשיחות הקודמות שלי וכמובן שיש כולל מספר פניה אך אותה מוכרת אמרה שטענו שלא התקשרתי ,מיותר לציין שבתחילת השיחה אמרתי שהפנתה אותי ר' ממחסני חשמל כמו שהיא אמרה לי להגיד אך במעבדה לא ידעו מי היא ועל מה מדובר ולא הבינו מדוע שוב אני מתקשרת על אותו נושא פנייה שטרם טופל. שוב התקשרתי מספר פעמים ולנסות להשיג את ר' שסוף סוף זה קרה אמרתי טענותיי ולבסוף הפנתה אותי למנהלת ,והנה בתמימות שלי חשבתי שסוף סוף הגעתי למנוחה ונחלה ויתייחסו אליי דיברתי ביום שישי 2/1/2015 עם המנהלת חלי ששאלה אותי מה היה, פירטתי הכל וגם נתתי לה מספר פניות של המעבדה.

חלי אמרה שהיא תטפל באותה נציגה ועכשיו היא תטפל בי והכל יוסדר ותתן לי תשובה עד יום שני ב 11 בבוקר ,שוב חיכיתי ליום שני והיום המיוחל הגיע וכבר שתיים וחצי בצהריים ואין שום טלפון החלטתי להתקשר שוב עונה לי ר' שכנראה ממשיכה לעבוד הכל כרגיל ,ואני מבקשת את חלי והיא מסרבת לתת לי אותה,התקשרתי מספר פעמים וסירבו להעביר אותי אליה.

יום למחרת שוב התקשרתי מספר פעמים דיברתי עם נציגים שונים(ע',נ') אמרו שיעיברו לה ותחזור אליי השארתי שם וטלפון,ואף אחד לא מתקשר או יוצר קשר.

אין שום טלפון כנ"ל עד היום, יום רביעי 7/1/2015 מתקשרת והיא לא חוזרת.ניסיתי גם לדבר עם הסניף הראשי ולאחר ניסיונות ארוכים להשיגם נאמר שייחזרו אליי וגם לא חזרו.
מיותר לציין שאני מצטערת כל כך שקניתי מהם, יחס פוגע ובלתי הולם זו פעם אחרונה שרגליי יידרכו במקום כדי לקנות שם מוצר ואדאג להעביר את המסר הלאה פשוט יחס מזלזל ועוגמת נפש. זרקתי לשווא 2786 ש"ח ואינני נהנית מהמחשב בעיקר בגלל עוגמת נפש וטרטורים ויחס שקיבלתי מהם .פשוט מתעלמים ולא איכפת להם ומתנערים מטיפול ולא אתפלא אם קיבלתי מחשב מחודש ולא תקין,גם הסוללה עושה בעיות מההתחלה וגם כבר על זה התקשרתי למעבדה אבל גם זה יגידו שלא נכון?
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה