מדפסת נפגומה ושירות מזלזל בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הי קניתי מדפסת ממחסני חשמל הפעלתי אותה פעם אחת ופתאום הופיעה לי שגיעה במדפסת שאי אפשר לתקן אותה דרך השירות לקוחות של brather ואמרו לי במחסנינחשמל להביא את המדפסת לסניף שבו קניתי , הבאתי אותה ואמרו לי תוך שבוע זה יגיע , אמרתי בסדר והיום התקשרתי למחסני חשמל ואמרו לי שרק היום באו לקחת אותה ! והאמת שלדעתי היא עדיין שם בסניף. כבר שלושה שבועות אין מענה ורק עכשיו הוא טוען שלקחו אותה , היחס של הנציג היה מזלזל ואמר לי שאין מה לעשות , אמרתי לו שיחליפו לי לחדש ועדיין אמר שאני צרחכה לחכות , רק קניתי את המדפסת שאני צריכה לעבודות שלי וכבר התקלקלה ועדיין המדפסת בסניף !
|
|
|
|
|