פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ומכירת סמסונג גלקסי פגום לא באחריות סקאיילקס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 18/11/14 רכשתי מכשיר סמסונג S3. ביקשתי בצבע לבן, ונציג בשם עמית אמר לי שיש סמסונג S3 רק בצבע כחול. שאלתי אותו מפורשות, האם זה ניתן באחריות סקאיילקס, נעניתי שכן, והאחריות היא למשך שנתיים!
שאלתי גם את הקופאית אם האחריות היא למשך שנתיים דרך סמסונג, (היה חשוב לי לוודא) ונעניתי שכן!
מאחר והייתי לקוחה של מחסני חשמל שנים רבות, ורכשתי לביתי לפני כשנה וחצי סמסונג S3 לבן וכן רכשתי לבני לפני כשנה סמסונג S3 לבן כששניהם באחריות סקאיילקס (ועדיין הסוללות פיקס), קניתי גם את הנוכחי עבורי.
כבר בהתחלה גיליתי שהטלפון מתחמם. בדקתי באינטרנט מה הסיבה שטלפון מתחמם, ושם היה הסבר כי מישהו גולש יחד איתי ולתומי/טמטומי סברתי שכך.
לא העליתי על דעתי שהטלפון פגום. הרי קניתי אותו במחסני חשמל! אני לקוחה שם שנים!
בשבוע שעבר, הטלפון רתח ופחדתי שיתפוצץ והסוללה התרוקנה במהירות. לא הבנתי מה קרה. הטענתי את הטלפון, והוא רתח, המטען רתח עד סכנת התפוצצות. מייד הוצאתי אותו מהתקע. בדקתי את הסוללה, ומסתבר שהסוללה לא שייכת לסקאיילקס ושהיא באחריות של 1/2 שנה בלבד(?). שמתי סוללה רזרבית של סקאיילקס חדשה והסתבר שגם היא מתחממת ומתרוקנת במהירות.
כבר מלכתחילה הסוללה הייתה מתרוקנת מהר ולא הבנתי למה. כשאני גולשת הטלפון מתחמם מאוד וזאת לאחר טעינה ממושכת.
ניגשתי לסקאיילקס ע"מ לבדוק מה קורה את הטלפון, ונעניתי, כי הטלפון לא באחריותם, אלא נרכש מיבואן מקביל והוא הפנה אותי לפתקית המודבקת בתוך הטלפון, חטפתי שוק! לא רק שזה לא באחריות סקאיילקס, אלא גיליתי בנוסף, שיש לי אחריות למשך 12 חודשים לבלבד!
לעזאזל; באותו מחיר יכולתי לרכוש את אותו הטלפון (ולבן כפי שרציתי) באחריות סקאיילאקס. בחנויות מחשבים ומיבואן רשמי עם אחריות של שנתיים וכמובן רחוק מלהיות פגום. הייתי בטוחה שנכנסתי למקום אמין והאכזבה שלי כל כך גדולה ומיותר להוסיף שאני כל כך נסערת במיוחד כשגיליתי שרימו אותי.
הרי סמארטפונים יש כמו זבל בדוכני הטלפונים הסלולאריים האם הייתי עושה את כל דרכי למחסני חשמל באיזור התעשייה נתניה בשני אוטובוסים, כשיש לי מאה דוכנים כאלה מתחת לבית?
בעקבות זאת, דורשת להחזיר הטלפון הפגום ולקבל את כל התמורה בחזרה! לא רכשתי טלפון לשנה, כשכבר בתחילה היה פגום ולא קלטתי זאת!
עוד אוסיף, אני אם חד הורית נזקקת, ועד שמצליחה לרכוש משהו עבורי, הוא פגום?
כספי סוג הנזק :
החזר כל כספי חזרה ושייקחו את הטלפון חזרה. אינו בשימוש. סוללה חדשה מקורית נגמרת כעבור שעה והטלפון מתחמם! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה