פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מיתחם רמי לוי כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום .בתאריך 1-4-16רכשתי שואב אבק וכשעשינו הזמנההוצע לי מוצרים קטנים על השולחן ב-50% הנחה לקחתי מברשת שניים חשמלית שעולה 100 ש"ח ולאחר הנחה צריכה לעלות 50 ש"ח לאחר מספר ימים אני מביט בקבלה ורואה שנילקח 100 ש"ח אתמול פניתי לפקידה והסברתימה קרה ולפתע ניכנס היועץ ששמו תומר איפרגן והחל לדבר בטונים גבוהים ובצורה מגעילה אז אמרתי לו זה הדיבור אז אני רוצה לעשות ביטול עיסקה לשואב והוא התרגז ואמר לך תביא נעשה לך ביטול עיסקה וכשהבאתי את המוצר הוא בדק ומצא 3 גרגירים ואמר אני לא יחליף לך כי השתמשתה בו אמרתי פשוט בדקנו אותו הוצאנו את הגרגירים והכל ניראה חדש .היום פניתי למנהלת והיא שמעה לו ולא רצתה אפילו לראות שזה סתם פרציףברצוני לומר 2 דברים1.התנהגות היועץ היתה מיתחת כל בעקורת ככה לו מיתנהגים ללקוח2.זכותי לביטול עיסקה תוך 14 יום ואם לא אפעיל אותו ויבדוק כיציד אדע שזה מתאים לי אתם מוזמנים לראות את השואב ולדעתי תחשבו כמוני.מחכה לתשובה
עלבון סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
סולי ארדזי, מנהלת שירות לקוחות, קמעונאות חשמל אלקטרה מוצרי צריכה 1951 בע"מ שם ותפקיד:
פניית הלקוח נמצאת בבדיקה תגובה:
מנהל האזור שוחח עם הלקוח, התנצל בפניו על ההתנהלות בסניף. במקביל הסביר לו שלא ניתן להחזיר את שואב האבק מאחר ובוצע בו שימוש מס' פעמים והוא מלא בלכלוך ואבק. מנהל האזור אישר ללקוח החזר בגובה של 30 ש"ח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה