|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
צהרים טובים
שמי שירין נייד *******
רכשתי מקרר בתאריך 5/4בסניף כפר סבא.
המקרר הגיע היום והוא עדין באריזה שלו .
מספר הזמנה; 118002185.
אני לא מתכוונת לספר גם בכתב את פרטי האירוע .
לאחר ארבעים דקות המתנה + שיחה מול מנהלת משמרת שהשירות שלה לוקה בחסר יש באפשרותכם להאזין לשיחה ולהבין את השתלשלות המקרה .
בסוף השיחה הובטח לי שמנהל יתקשר בעוד רבע שעה.
שוחחנו בארבע וחצי ובעודי שולחת את הפניה השעה 18:17 דקות ואף אחד עדין לא חזר .
אני מתקשרת לשירות לקוחות ויש תקליט אלקטרוני שאומר שכרגע המוקד סגור .
שעות פעילות 8:30-20:00 אז למה אין מענה בשעה 18:19 דקות ??
אם
אם זו שיטת מצליח שלכם לבדוק האם הלקוחה תתיאש ותוותר .
אז יש כאן טעות!!!
במקרה הנייד שלי מקליט שיחות וכמובן שהשיחה הוקלטה .בעידן של מדיה תקשורתית רחבה ניתן להגיע בקלות לרשתות חברתיות ולפגוע בפרסום רע .
אני מאוד מבקשת שלא נגיע למצב כזה .
אבקש שמנהל או כל גורם אחראי אחר ידבר איתי עד יום ראשון לבטל את העסקה .
תודה ושבת שלום .
*******
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
סולי ארדזי, מנהלת שירות לקוחות, קמעונאת חשמל, אלקטרה מוצרי צריכה 1951 בע"מ |
שם ותפקיד: |
הנושא נמצא בבדיקה של ר"צ במוקד השירות |
תגובה: |
ר"צ שוחח עם הלקוחה, התנצל םניה על השירות שקיבלה ותיאם איתה שוב שיגיע מוביל לפתוח את המוצר ולחברו לחשמל |
פתרון: |
|
|
|