פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מיקרוגל נושא התלונה:
גחטן כרמלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד
בתאריך 28.1015 רכשתי מיקרוגל דגם גלאנס 20 לבן, באחד מימי פברואר 15 הפסיק המכשיר לעבוד. הבאתי אותו למחסני חשמל באור יהודה ונאמר לי שאני אמורה לקחת אותו למעבדה בראשון לציון קיבלתי את הטלפון של המעבדה. באותו יום התקשרתי למעבדה ונאמר לי שאין צורך להגיע רק שאשאיר את המיקרוגל במחסני חשמל והם מגיעים אחת לשובע לקחת מכשירים מקולקלים. חזרתי שוב למחסני חשמל וסיפרתי להם מה אמרו לי במעבדה, מאז 6.3.16 ועד עצם היום הזה, אין עם מי לדבר, מעבירים אותי מאחד לשני ומספרים לי שאין מה לעשות המכשיר ינוח במעבדה לפחות 30 יום גם הימים הללו עברו ובשיחה אחרונה שניהלתי היום עם נציגת שירות, נאמר לי היום שזה יכול לקחת עוד חודש. אני ממש לא מצליחה להבין רכשתי את המכשיר במחסני חשמל עברו בסה"כ 4 חודשים והמכשיר נדם. האם חברת מחסני חשמל לא אמורים לדאוג לתיקון בזמן סביר? לצערי, הסניף המדובר מזלזל בלקוחות . יתרה מזאת אין בית בישראל שמתפקד ללא מיקרו ואני כבר חודשיים מחכה למיקרוגל שרכשתי במיטב כספי.
כספי סוג הנזק :
החזרת המיקרוגל מתוקן לאלתר ואו מיקרוגל חדש . האחריות שניתנה לי היא לשנה ולא ל-4 חודשים. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה