פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר שאינו קיים במלאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב ראשון לציון כתובת:
חונים קונים ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
חייבת לשתף בחוויה נוראית שקרתה לי במחסני חשמל ראשל"צ
במוצ"ש 16.4.16 רכשתי כיריים אלקטרה דגם MVS600 כמובן שהדגם הנ"ל עם להבה טורבו.
האיש מכירות שמכר לי אותם עונה לשם אלפרד.
שאלתי לא אחת האם יש את הדגם במלאי והוא אמר לי "יש מלא" (ואף צילמתי את המפרט לידו).
הזמנתי מתקין גז ליום חמישי 21.4.16 (יום לפני ערב חג) לקחתי יום חופש כי עליי לארח למחרת 20 איש.
המתקין הגיע בשעה 9:00 בבוקר, קדח ולאחר שהתחיל להתקין אומר לי:
מדוע לא קנית כיריים עם להבת טורבו? הראתי לו בתמונה את שרכשתי ומסתבר שזה לא הדגם שהזמנתי. הביאו לי דגם אחר לגמרי ללא להבת טורבו. הודעתי למתקין שאני לא מסכימה לכך, והוא הלך מבלי להתקין.
ואז החל הסיוט שלי: התקשרתי לסניף שממנו רכשתי, חצי שעה בטלפון עם נציגות שהפנו אותי להנהלה.
בהנהלה מנהלת בשם חן הודיעה לי לאחר שבדקה עם הסניף לגשת לסניף ולקחת את המוצר. בעלי סגר מספרה בצהריים , הגיע לשם , בזבז שעה וחצי (של לקוחות ועצבים ) וכמובן אין את המוצר במלאי ואין גם בסניפים אחרים. נאלצנו להזמין מוצר אחר שיגיע לקראת 18:00 , עזבתי הכל והתייצבתי בחנות לקחת את המוצר שהזמנתי. המוצר הגיע אך זה לא הצבע שבעלי הזמין. בלית ברירה נפרדתי מעוד 300 ש"ח (עשו לי טובה ונתנו לי 10% הנחה) ביזיון!!!!
חשוב מאוד לציין שהכירייים שקיבלתי תחילה אינם נמצאים כלל בתצוגה
יש אותם בצבע לבן בלבד והן עולות 400 ש"ח (ולא כפי ששילמתי 600 ש"ח) ניסו להגיד לי שטעיתי , איך אטעה אם אין אותם כלל בתצוגה?
בשביל עמלת מכירה מסכנה, חווינו נזק ועוגמת נפש מעין כמותה.
אושרית מנהלת הסניף הציעה לשלם לי התקנה אחת מתוך שתיים.
זה פיצוי הולם למה שחווינו?????
המתקין הגיע שוב בשעה 19:30 בערב והתחלתי לבשל עד השעות הקטנות של הלילה. יום חופש הלך לי, לקוחות של בעלי שביטל בצהריים ועוגמת נפש ועצבים רבים.
אני בטוח לא אסתפק בפיצוי עלוב זה.
אבקש שמנהל בכיר במחסני חשמל יחזור אליי ויציע פיצוי הולם טרם אפנה לתביעות קטנות ואפיץ בפייסבוק (שיימינג איני אוהבת).
מי יודע לעוד כמה אנשים מסכנים הוא מכר את הכיריים שכלל אינם קיימות במלאי?????



בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
ראשית, שימוע לאלפרד איש מכירות. פיצוי הולם על החוויה הנוראית הזו. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה