פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחוסר הענות נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לישנסקי 9 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי הקודם אבא שלי רכש שואב אבק בסניף בראשון בשעה 13. כאשר שילם על המוצר והגיע לתחנה על מנת לקבל אותו , העובד בדק במחסן. הם הכריחו את אבא שלי לחכות ללא הסבר סביב חצי שעה ולבסוף אמרו שהמוצר לא במלאי - לבוא עוד כמה ימים.
אני התקשרתי אתמול לברר אם יש את המוצר במלאי . ענו לי בצורה לא נעימה וחסרת סבלנות ואמרו שהמוצר סופק . הסברתי את הבעיה והבחורה אמרה "חוזרת אליך תוך שנייה". עברה שעה וחצי! התקשרתי שוב , אמרו לי "זה בטיפול ". "מה זה טיפול?" שאלתי אני . רק אז היא זרקה לי שבודקים במצלמות אם אבא שלי לא קיבל את המוצר ועזב איתו. ביקשתי לדעת תוך כמה זמן יהיה תשובה ואמרו לי "5 דקות" . ברור שאף אחד לא התקשר לאחר 5 דקות.
התקשרתי וביקשתי לדבר עם מנהל הסניף - רז ולהתלונן על השירות שניתן לי ועל המענה הלא נעים שאני מקבלת. שירלי, בחורה נעימה אמרה שהוא עם לקוחות אבל כיוון שלא מצליחה לפתוח תלונה במחשב היא שתאיר לו הודעה והוא יחזור אלי.- הוא לא חזר , עד היום!
בהמשך אותו היום צלצלו ואמרו שיש את המוצר ואפשר לקחת. אבל אני עדיין רוצה להגיב על אופן היחס המזלזל למרות שהמוצר סופק. החוויה נשארה לא נעימה בכלל.
יחס מזלזל סוג הנזק :
מענה הולם ללקוחות החברה, סבלנות ושירות טוב פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה